Transilvania Nuts, companie cu capital 100% românesc, se alătură în calitate de partener și expozant al evenimentului Retail & HoReCa Distribution 2023, eveniment organizat de publicația Modern Buyer, în data de 14 septembrie 2021, la Hotel Qosmo**** din Brașov.
Înființată în urmă cu nouă ani, compania Transilvania Nuts şi-a propus în 2023 o creştere de double digit a afacerii.
Echipa de management urmărește proiecte în diverse categorii de produse, destinate în special pieţei interne, care între timp a ajuns să reprezinte o pondere de 40% din totalul businessului.
Transilvania Nuts are o capacitate de producție de aproximativ 7.600 de tone de miez de nucă pe an. Pe lângă miezul de nucă, compania procesează și migdale, dar și alte nucifere. Capacitatea de depozitare depășește 5.500 de metri pătrați, iar fabrica și depozitul se întind pe aprox. un hectar.
Transilvania Nuts a încheiat anul calendaristic 2022 cu o cifră de afaceri de 70 de milioane lei față de 59 de milioane lei, în 2021.
Miezul de nucă de la Transilvania Nuts ajunge în 23 de țări, printre cele mai importante piețe de desfacere fiind Spania, Olanda, Germania, Belgia și Franța.
Compania și-a propus să consolideze businessul pe România și pași în acest sens au fost făcuți. Astfel, dacă în 2020 piața internă reprezenta 8% din total business (3 milioane de lei) dintr-o cifră de afaceri de 29 de milioane lei, în 2022 România reprezintă 40% din cifra de afaceri totală.
Despre Retail & HoReCa Distribution 2023
Antreprenorii și managerii din sectorul de distribuție FMCG în Retail și HoReCa, precum și reprezentanții producătorilor de bunuri și servicii pentru această industrie se vor întâlni la Retail & HoReCa Distribution Conference 2023, ediția a IX-a, eveniment organizat de publicația Modern Buyer, în data de 14 septembrie 2021, la Hotel Qosmo**** din Brașov.
Structura evenimentului Retail & HoReCa Distribution
Așa cum v-am obișnuit la fiecare ediție, vom aduce în atenția d-voastră informații relevante, cu privire la: dinamica sectorului de distribuţie în TT şi HoReCa, factorii macro-economici care influențează dezvoltarea businessului, strategiile și planurile de viitor ale marilor jucători, modele reușite de colaborare producător-distribuitor-comerciant.
În cadrul conferinţei organizate cu acest prilej, am structurat conţinutul în trei părţi:
Partea I – prezentarea analizei anuale, realizată de KeysFin România pentru Modern Buyer – și prezentată de Tudor Malearov, Business Developer. În completarea datelor, Dan Matei, Industry Lead Beverages & Tobacco, NielsenIQ, va susţine o prezentare a sectorului de Traditional Trade din România, dar şi a dinamicii pieței FMCG, în general.
Partea a II-a – Panel dedicat furnizorilor FMCG cu privire la strategia si abordările lor pentru cele două canale de vânzare – TT și HoReCa.
Partea a III-a – Panel dedicat managerilor şi antreprenorilor din industria de distribuţie în TT şi HoReCa.
Împreună cu speakerii-invitați, dorim să punctăm noi modele de business în distribuţia de produse FMCG, în contextul în care sistemul clasic de distribuţie se schimbă, sub presiuni diverse: volatilitatea costurilor, cererea consumatorilor, dezvoltarea platformelor B2B de achiziţii, transformarea digitală a companiilor sau reevaluarea investiţiilor de către furnizori.
Într-un panel distinct, Panelul II, împreună cu speakeri relevanţi din rândul furnizorillor în TT şi HoReCa, top manageri din companii, vom oferi exemple despre decizii şi strategii care conduc la modele de business inovatoare și, mai ales, durabile.
Împreună cu vorbitorii din panelul III, dorim să creionăm o imagine a celor două canale de vânzare (Traditional Trade și HoreCa) în 2022 și în primul semestru din 2023, din perspectiva antreprenorilor și managerilor din companiile-lider în distribuția FMCG din România.
Expo Hall – spațiu expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional, dar și operatorilor HoReCa.
Peste 20 de expozanţi confirmaţi îşi aşteaptă partenerii de distribuţie în zona Expo Hall, unde vor organiza prezentări de produse și se vor angaja în business networking cu invitații prezenți la eveniment.
Cină de afaceri – În seara zilei de 14 septembrie 2022, Modern Buyer va oferi participanților cadrul perfect pentru discuții relaxate, cu posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare în business.
Aşteptăm şi la ediţia din 14 septembrie 2023 un număr de aproximativ 200 de participanţi, din toată țara, evenimentul desfășurându-se pe durata întregii zile.
Informații despre înscrierile la cea de-a IX-a ediție a Retail & Horeca Distribution, dar și despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului puteți obține de la: Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro) și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) prin telefon la 0767118833 și 0729880041.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).