Vascar a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 140 de milioane de lei, în creștere cu 10% față de anul anterior. Rețeaua proprie de magazine reprezintă 33% din cifra de afaceri, iar echipa de management își propune deschiderea a trei noi magazine în acest an.
Exporturile au înregistrat cea mai mare creștere din ultimul an, pe fondul evoluției pozitive a categoriei de conserve.
Pentru 2024, Vascar are în plan investiții în tehnologii noi, automatizarea proceselor, dezvoltarea portofoliului de produse și în sustenabilitate prin extinderea sistemului de panouri fotovoltaice instalat în 2023, o investiție de trei milioane de lei.
Vascar exportă conserve în Europa și Africa, și, în curând, exporturile vor ajunge și în SUA, în urma acreditării primite în 2023, când Food Safety and Inspection Service (FSIS) a confirmat echivalența sistemului de inspecție a cărnii din România cu cel din SUA.
Producătorul de preparate din carne și conserve împlinește 40 de ani de activitate și își propune extinderea prezenței la nivel național prin partenerii de tip Key Account.
„Ne propunem ca anul acesta să creștem prezența la raft în rețelele de hipermarketuri partenere la nivel național și să deschidem noi magazine proprii în regiunea Moldovei, pentru a fi cât mai aproape de cei care ne cunosc produsele și le apreciază sau sunt curioși să le încerce pentru prima oară”, spune Vlad Ciuburciu, Director General, Vascar.
Din 1984, când activa sub denumirea de Industria Cărnii Vaslui și funcționa în sistem centralizat, businessul Vascar a ajuns astăzi la o rețea de 20 de magazine proprii – în Vaslui, Iași, Huși, Negrești, Bârlad, Roman, Galați – distribuție națională și exporturi pe cele mai exigente piețe de pe trei continente.
Primele magazine Vascar au fost deschise în 1994, la trei ani de la transformarea companiei în societate pe acțiuni. După privatizare, începând cu anul 2000, compania a înregistrat un trend de dezvoltare accelerat. Printre cele mai importante etape s-a numărat realizarea celui mai mare proiect de rebranding, atât la nivel corporate, cât și de produs, în 2013.
În 2015, se segmentează portofoliul de produse iar un an mai târziu, „Moldova în bucate” devine brand național, atât pe categoria de conserve din carne, cât și pe mezeluri.
Înființată în 1984 la Vaslui, compania Vascar este cunoscută pentru portofoliul complet de produse din carne și conserve Moldova în Bucate și Vascar distribuite la nivel local prin rețeaua de magazine proprii, și, la nivel național, prin Key Accounts, precum Carrefour, Auchan, Kaufland și Cora, dar și online, pe emag.ro, freshful.ro și sezamo.ro. Vascar produce și produse “marcă proprie” pentru Carrefour, Mega Image, Penny Market, Auchan și Lidl.
Vascar este unul dintre principalii angajatori din regiune, cu peste 400 de angajați și a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 140 de milioane de lei.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).