Strategia de buiness implementată de noul CEO al brandului vizează o creștere substanțială a profitului lanțului de parfumuri și cosmetice prin extinderea acestuia pe noi piețe.
Aflat la conducerea brandului din octombrie 2022, fostul CEO Action și Albert, Heijn Sander van der Laan, și-a targetat ca în perioada următoare să intre pe piețele din Belgia și Slovenia, notează platforma RetailDetail.eu.
Pandemia de Covid-19 a lovit puternic în businessul Douglas: pierderile au crescut la sute de milioane de euro, lanțul de produse cosmetice fiind nevoit să-și închidă 640 din cele 2.000 de magazine din întreaga Europă.
Ca strategie de business, Van der Laan și-a propus să îmbunătățească profitabilitatea brandului concentrându-se mai mult pe reducerea costurilor, standardizare, automatizare și logistică. Însă această viziune nu-i schimbă opinia potrivit căreia businessul trebuie să crească din nou acum, când pandemia s-a încheiat.
„În trei ani, vânzările ar trebui să crească cu 1,4 miliarde de euro pentru a ajunge la cele 5 miliarde targetate” , a punctat Heijn Sander van der Laan el pentru Lebensmittel Zeitung.
CEO-ul a recunoscut că vrea să crească businessul prin investiții în extinderea pe noi pețe, dar și prin magazinele existente. „Online sau offline nu contează. Clientul decide din ce canal provine creșterea”, a completat Van der Laan.
La începutul anului trecut, Douglas deținea o rețea cu peste 2.000 de magazine, comercializând aproximativ 160.000 de produse de înfrumusețare. În anul fiscal 2020/2021, grupul Douglas a generat vânzări de 3,1 miliarde de euro.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.forbes.ro).