17 C
București
duminică, octombrie 6, 2024

Retail – Afacerile producătorului de panificaţie Pambac, controlat de antreprenorul Eusebiu Guţu, au crescut cu 19,5% în 2022, ajungând la peste 314 mil. lei – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Afacerile producătorului de panificaţie Pambac, controlat de antreprenorul Eusebiu Guţu, au crescut cu 19,5% în 2022, ajungând la peste 314 mil.

Producătorul de panificaţie Pambac, controlat de antreprenorul Eusebiu Guţu din Bacău, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de aproximativ 314,5 mil.

euro), în creştere cu 19,5% faţă de anul anterior, când compania a avut afaceri de peste 263 mil.

Producătorul de panificaţie Pambac, controlat de antreprenorul Eusebiu Guţu din Bacău, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de aproximativ 314,5 mil. lei (63,8 mil. euro), în creştere cu 19,5% faţă de anul anterior, când compania a avut afaceri de peste 263 mil. lei (53,4 mil. euro), potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor. Pambac a realizat anul trecut un profit net de 26,7 mil. lei (5,4 mil. euro), în scădere cu aproape 3% faţă de anul precedent, când producătorul de panificaţie a obţinut un câştig net de 27,5 mil. lei (5,6 mil. euro), conform datelor publice. Compania a ajuns anul trecut la un număr mediu de 530 de angajaţi. Producătorul de panificaţie este prezent în principalele reţele internaţionale şi naţionale din comerţul modern – hipermarket, supermarket, discounteri şi cash&carry.

Produsele Pambac se găsesc în Kaufland, Auchan, Cora, Mega Image, Profi, Metro, Selgros, dar şi în Unicarm, Ovisim, Diana sau Annabella. De asemenea, compania are propriile magazine Pambac şi Pambac Caffe, situate în puncte strategice din Bacău, orientante pe direcţia de retail convenience, fiind definite ca spaţii destinate exclusiv cumpărăturilor pentru acasă, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie. Pambac comercializează în această reţea produsele proprii de panificaţie, patiserie, cofetărie, morărit şi paste făinoase, dar şi produse de băcănie care asigură completarea coşului zilnic, mărci consacrate în piaţă, furnizate de colaboratori.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!