35.1 C
București
joi, iunie 20, 2024

Retail – Alibaba își intensifică expansiunea globală prin noi servicii oferite firmelor mici din SUA și Europa – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Alibaba.com – platforma business-to-business a companiei care vinde companiilor din afara Chinei – lansează ”Alibaba Guaranteed” pentru a oferi o mai mare siguranță privind livrarea, plățile și soluționarea disputelor.

13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a.

17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale.

Gigantul chinez de comerț electronic Alibaba își intensifică expansiunea globală cu noi servicii menite să atragă întreprinderile mici din SUA și Europa. 

Alibaba.com – platforma business-to-business a companiei care vinde companiilor din afara Chinei – lansează ”Alibaba Guaranteed” pentru a oferi o mai mare siguranță privind livrarea, plățile și soluționarea disputelor.

Evenimente

12 iunie – Profit News TV – Maraton Energie. Parteneri: ACUE, Hidroelectrica
13 iunie – Eveniment Profit.ro – Piața de Capital.forum – Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Evergent Investments, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie – Eveniment Profit.ro – Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, imobiliare.ro, Meta Estate, Nordis
25 iunie – Medika TV – Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Maxilomed

Platforma face parte din afacerea internațională în creștere rapidă a Alibaba, care vinde, de asemenea, direct consumatorilor din străinătate prin site-uri precum AliExpress.

În timp ce consumatorii din China s-au bucurat de mult de urmărirea livrărilor și de politici favorabile de returnare, întreprinderile mici care cumpără de pe platformele de comerț electronic transfrontalier nu au beneficiat, din cauza complexității mai mari a comerțului internațional.

Noul serviciu Alibaba.com își propune să ofere cumpărătorilor date de livrare mai precise și returnări locale gratuite, a spus compania într-un comunicat de presă.

”Credem că acest lucru este în concordanță cu tendințele globale actuale”, a declarat Kuo Zhang, președintele Alibaba.com, într-un interviu.

El a remarcat o tendință crescândă de fragmentare a lanțurilor de aprovizionare și a spus că un număr tot mai mare de întreprinderi locale, fie în industria cosmetică, fie în industria auto, trebuie să cumpere la nivel global pentru a proteja marjele de profit.

Platforma online vinde în principal produse de la furnizori din China către întreprinderile mici din Europa, SUA și alte părți ale lumii.

Site-ul web Alibaba.com indică faptul că este posibil să cumpărați produse individuale sau în vrac, dar notează pe pagina sa de înregistrare a utilizatorilor că ”furnizorii preferă să facă afaceri cu companii”.

Zhang a susținut că, în ultimii cinci ani, numărul cumpărătorilor de pe Alibaba.com s-a triplat cel puțin, valoarea brută a mărfurilor online fiind de aproximativ 50 de miliarde de dolari.

Zhang a spus că unele dintre cele mai populare produse vândute pe Alibaba.com includ mașini pentru imprimarea personalizată a tricourilor sau tăierea cu laser.

El a menționat că de la sfârșitul pandemiei de Covid-19, un interes mai mare pentru diversificarea lanțului de aprovizionare a determinat cererea pentru astfel de mașini.

Creșterea industriei de vehicule cu energie nouă a generat și cerere pentru piese auto noi, pe care Alibaba.com le vinde, a spus Zhang.

Produsele sportive au fost, de asemenea, populare printre clienții din Europa, a spus el.

În noiembrie, Alibaba.com a investit în compania germană business-to-business Visable și pe piața sa europeană Europapages.

Alibaba.com lucrează cu mulți furnizori din UE care vând în bloc, a spus Zhang, adăugând că compania își propune să ajute regiunea să-și accelereze digitalizarea utilizând mai multă tehnologie pentru afaceri.

Activitatea comercială în cadrul UE este mult mai mare decât comerțul blocului cu alte țări, a subliniat el.

Alibaba.com va începe, de asemenea, să încorporeze instrumente de inteligență artificială în platformă în acest an, a spus Zhang. Acestea includ capacitatea comercianților de a folosi AI pentru a genera rapid descrieri de produse cu cuvinte cheie de căutare sau pentru a oferi asistență pentru clienți în afara orelor de program, a spus el.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!