16.5 C
București
miercuri, mai 14, 2025

Retail – Altex, cel mai mare retailer electro-IT din România, a migrat la o soluţie în cloud de la Microsoft – un proiect de 5 mil. euro. Dan Ostahie, fondatorul Altex: A fost un proiect cu dificultăţi, dar ceea ce am obţinut – automatizări susţinute de AI – justifică efortul – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Dan Ostahie, fondator & CEO Altex: Preţul pe care l-am plăti astăzi pentru acelaşi efort ar fi maximum 2 milioane de euro pentru că nu ne-am mai rătăci pe drum.

Altex, cel mai mare retailer electro-IT din România, a investit 5 milioane de euro în migrarea la o infrastructură de IT bazată pe cloud furnizată de gigantul american Microsoft, proiectul fiind început în urmă cu trei ani şi intrat în producţie  la 1 iulie anul curent.

Preţul pe care l-am plăti astăzi pentru acelaşi efort ar fi maximum 2 milioane de euro pentru că nu ne-am mai rătăci pe drum.

Dan Ostahie, fondator & CEO Altex: Preţul pe care l-am plăti astăzi pentru acelaşi efort ar fi maximum 2 milioane de euro pentru că nu ne-am mai rătăci pe drum. Dar trebuie să înţelegem că acesta este drumul inovaţiei. Nu poţi să inovezi dacă nu încerci mai multe variante.
♦ Proiectul a fost lansat acum 3 ani, iniţial cu o echipă proprie, după care Altex a apelat la consultanţi.

Altex, cel mai mare retailer electro-IT din România, a investit 5 milioane de euro în migrarea la o infrastructură de IT bazată pe cloud furnizată de gigantul american Microsoft, proiectul fiind început în urmă cu trei ani şi intrat în producţie  la 1 iulie anul curent.

„Am început proiectul acum trei ani cu o echipă proprie, după care am apelat la consultanţi. El a fost practic implementat cu data de 1 iulie, nu fără dificultăţi la început. Costul total s-a ridicat destul de mult – astăzi dacă l-am face din nou ar costa mult mai puţin. Când porneşti la drum, ştii cam ce vrei, dar nu ştii sigur şi după ce faci zici «stai puţin, că ar fi un pic schimbat». Plus evoluţia businessului care a schimbat cerinţele şi costul total s-a ridicat spre 5 milioane de euro, dar a justificat efortul. Preţul pe care l-am plăti astăzi pentru acelaşi efort ar fi maximum 2 milioane de euro pentru că nu ne-am mai rătăci pe drum. Dar trebuie să înţelegem că acesta este drumul inovaţiei. Nu poţi să inovezi dacă nu încerci mai multe variante“, a declarat Dan Ostahie, fondatorul şi CEO-ul Altex, în cadrul unei discuţii cu presa ce a avut loc în contextul inaugurării celui mai nou şi mai mare magazin al său din nordul Capitalei -concept-store-ul Altex Bucureşti Nord.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!