21.1 C
București
sâmbătă, iulie 12, 2025

Retail – Am avut o creştere de două cifre în… – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Andrei Bica, Profi: Am avut o creştere de două cifre în 2023 şi ne aşteptăm la un avans similar în 2024.

Andrei Bica, CFO, Profi, a vorbit la Deloitte CFO Summit 2024 despre evoluţia retailerului în 2023 şi despre aşteptările din 2024.

Conti nuă însă creşterea pe valoare“, a spus Andrei Bica la CFO Summit, conferinţă realizată în parteneriat cu Ziarul Financiar.

Andrei Bica, CFO, Profi, a vorbit la Deloitte CFO Summit 2024 despre evoluţia retailerului în 2023 şi despre aşteptările din 2024. Fondul de investiţii MidEuropa a vândut recent lanţul de magazine Profi către Ahold Delohaize, care deţine Mega Image în România.

„Din fericire pentru busi­nes­sul nostru, noi am avut o creştere de două cifre anul trecut şi ne aşteptăm la ceva similar anul acesta. Volumetric, cel puţin în ultima perioadă de timp se simte o oarecare reducere a volumelor. Vorbim de o cifră redusă. Conti­nuă însă creşterea pe valoare“, a spus Andrei Bica la CFO Summit, conferinţă realizată în parteneriat cu Ziarul Financiar.

Deloitte a organizat cea de-a cincea ediţie a eveni­mentului consacrat directorilor financiari şi specialiştilor din domeniul financiar din România. Conferinţa, ca în fiecare an, a adus la masa discuţiilor directorii unora dintre cele mai importante companii din România care, împreună cu specialiştii Deloitte, au dezbătut cele mai importante teme din departamentele financiare: mersul economiei, inflaţia, implementarea planurilor de investiţii şi realizarea vânzărilor.

„În calitatea ta de director financiar, provocările aces­tui an sunt cum continui să-mi finanţez creşterea, pentru că noi, până vom primi aprobarea la Consiliul Concu­renţei, urmând modelul actual de business, con­tinuăm să creştem. Avem un buget de CAPEX foarte am­biţios.

Ca în fiecare an, bugetul nostru de CAPEX este de peste 100 de milioane de euro“, a spus Andrei Bica.

Despre vânzările cu amănuntul, el a spus că perspectivele sunt bune: „Un exemplu concret pentru retail ar fi această a doua creştere de salariu minim care a avut loc 1 octombrie, încă 10% după ce crescuse deja cu 18% de la 1 ianuarie, care nu s-a văzut imediat, dimpotrivă. Cum spuneam, spre sfârşit de an, am vândut bine, dar din punct de vedere volumetric clar vânzările au fost în scădere. Deşi salariul minim a crescut şi implicit când creşte salariul minim  creşte şi salariu mediu în ţară.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!