2.5 C
București
joi, ianuarie 23, 2025

Retail – ANALIZĂ ZF. A început „vânătoarea“ în distribuţia de bunuri de larg consum: jucătorii îşi consolidează poziţia în piaţă fie prin achiziţii, fie prin lansarea de branduri proprii. Topul este dominat de companii antreprenoriale româneşti, însă încep să fie „vânate“ de străini – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Piaţa de distribuţie a bunurilor de larg consum, un sector care depinde de evoluţia consumului şi care în ultima perioadă a fost în prim-plan mai ales prin tranzacţiile semnate de principalii jucători, continuă să crească, iar marile companii încearcă să se diferenţieze pe o piaţă în care consumatorii caută constant alternative.

Interbrands a fost preluată în 2021 de distribuitorul croat Orbico, iar fuziunea a adus sub aceeaşi entitate juridică patru companii, şi anume Interbrands, Professional Brands, Orbico şi Orbico Beauty, de aici şi nivelul înalt al businessului com paniei.

♦ În topul celor mai mari jucători din piaţa de distribuţie de bunuri de larg consum sunt jucători care au un portofoliu dominat de ţigări, precum Luzan Logistic sau Punctual Comimpex ♦ AQUILA este cel mai activ jucător în achiziţii, bifând în nici trei luni două parteneriate.

Piaţa de distribuţie a bunurilor de larg consum, un sector care depinde de evoluţia consumului şi care în ultima perioadă a fost în prim-plan mai ales prin tranzacţiile semnate de principalii jucători, continuă să crească, iar marile companii încearcă să se diferenţieze pe o piaţă în care consumatorii caută constant alternative.

Cea mai mare companie din sectorul distribuţiei de larg consum a fost anul trecut Interbrands Orbico, parte a grupului croat Orbico. Compania a raportat o cifră de afaceri de 5,1 miliarde de lei, în creştere cu 37% faţă de anul precedent, arată calculele ZF pe baza datelor furnizate de companie.

Interbrands a fost preluată în 2021 de distribuitorul croat Orbico, iar fuziunea a adus sub aceeaşi entitate juridică patru companii, şi anume Interbrands, Professional Brands, Orbico şi Orbico Beauty, de aici şi nivelul înalt al businessului com­paniei. Creşterea cifrei de afaceri din ultimii ani vine şi în urma încheierii con­tractului cu Philip Morris privind dis­tribuţia de ţigarete şi produse fără fum. Orbico mai distribuie şi branduri precum Tchibo, Dalin, Pringles, Davidoff, Bonux, dar şi jucării precum Barbie, Fisher Price sau HotWheels.

 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!