3 C
București
marți, noiembrie 12, 2024

Retail – Analiză ZF. Ce planuri de expansiune au marii retaileri în 2024, un an în care se vor vedea primele efecte ale tranzacţiilor-cheie din 2023? Unele reţele menţin ritmul, altele accelerează. Cine stă pe loc? – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

♦ Anul trecut a fost unul dintre cei mai aglomeraţi ani pentru piaţa de comerţ alimentar din România, 2023 fiind marcat de trei tranzacţii majore - preluarea Profi de către Ahold Delhaize (proprietarul Mega Image), achiziţia operaţiunilor locale ale Cora de către Carrefour şi intrarea polonezilor de la Zabka în România prin cumpărarea unui pachet de acţiuni la distribuitorul DRIM Daniel ♦ În ceea ce priveşte expansiunea propriu-zisă...

Comerţul modern local a beneficiat de circa 320 de deschideri în 2023, potrivit calculelor şi estimărilor ZF. Ritmul este ceva mai lent decât în anii anteriori, însă nu cu mult, universul depăşind 4.500 de unităţi.
♦ Anul trecut a fost unul dintre cei mai aglomeraţi ani pentru piaţa de comerţ alimentar din România, 2023 fiind marcat de trei tranzacţii majore – preluarea Profi de către Ahold Delhaize (proprietarul Mega Image), achiziţia operaţiunilor locale ale Cora de către Carrefour şi intrarea polonezilor de la Zabka în România prin cumpărarea unui pachet de acţiuni la distribuitorul DRIM Daniel ♦ În ceea ce priveşte expansiunea propriu-zisă, de la zero, lucrurile diferă puternic de la o reţea la alta, unii actori au frânat dezvoltarea, alţii au menţinut ritmul. Sunt şi unii care au accelerat l În total, au fost circa 320 de magazine noi ♦ Ce urmează în 2024?

Retailerii anunţă planuri ambiţioa­se de expansiune în 2024, unele reţele având de gând să menţină ritmul setat în anul anterior, în timp ce altele apasă pedala de ac­celeraţie. Iar asta într-un an în care se vor vedea primele efec­te ale marilor tranzacţii din 2023.

Mai exact, pe de-o parte, autorităţile din do­meniul concurenţei vor anunţa în acest an care este „verdictul“ lor în ceea ce pri­veşte preluarea reţelei Profi de către grupul Ahold Delhaize, proprie­tarul Mega Image. Pe de altă parte, polonezii de la Zabka, un retailer de top din cea mai pu­ternică economie din regiune, îşi vor trasa pri­mele directive pentru Ro­mâ­nia. Zabka este cel mai important nume nou intrat în comerţul alimentar autoh­ton în ultimul deceniu.

 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!