11.5 C
București
vineri, martie 29, 2024

Retail – Analiză ZF. Guvernul ia pentru prima dată decizia de a reduce un preţ la mâncare după negocieri cu retailerii şi procesatorii de lapte. Admit toţi cei implicaţi că au marje de câştig ce le permit scăderi de preţ de 10% peste noapte? Întrebări fără răspuns – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

♦ Creşterea artificială a preţurilor, în special la produsele alimentare, sub „umbrela“ inflaţiei şi a creşterii costurilor cu energia este adusă în prim-plan printr-o decizie a guvernului care a determinat Consiliul Concurenţei să meargă să vadă cum se poate interveni asupra preţului de vânzare a laptelui astfel încât retailerii şi procesatorii să nu încalce legea concurenţei ♦ Tot guvernul a pus preţul minim...

ZF s-a pus în postura unui consumator care încearcă să-şi dea seama de ce preţul scade acum şi nu în iarnă când preţul de la raft a ajuns la un maxim istoric, de 10 lei/litru după ce consumul a scăzut anul trecut şi în primul trimestru al anului şi de ce preţul minim pentru care se aplică reducerea este 7 lei şi nu mai mult sau puţin...

BusinessMagazin Povestea româncei ce reuşeşte să se lupte cu giganţii din afară cu o afacere începută cu 2000 de dolari atunci când era studentă.

♦ Creşterea artificială a preţurilor, în special la produsele alimentare, sub „umbrela“ inflaţiei şi a creşterii costurilor cu energia este adusă în prim-plan printr-o decizie a guvernului care a determinat Consiliul Concurenţei să meargă să vadă cum se poate interveni asupra preţului de vânzare a laptelui astfel încât retailerii şi procesatorii să nu încalce legea concurenţei ♦ Tot guvernul a pus preţul minim, la care se va aplica scăderea, de 7 lei per litru, un preţ care nu include de exemplu produsele sub marcă privată ale marilor retaileri sau laptele nestandardizat.

Ultimul anunţ al Consiliului Concurenţei care spunea că toate marile reţele come­rciale au acceptat să participe la acordul voluntar pentru reducerea preţului laptelui şi că fiecare retailer va negocia cu fiecare procesator cu care colaborează aduce o serie de întrebări cu privire la modul în care guvernul a luat decizia de a chema cei doi actori principali: retailer şi procesator pentru a reduce un preţ al unui bun de pe o piaţă liberă.

ZF s-a pus în postura unui consumator care încearcă să-şi dea seama de ce preţul scade acum şi nu în iarnă când preţul de la raft a ajuns la un maxim istoric, de 10 lei/litru după ce consumul a scăzut anul trecut şi în primul trimestru al anului şi de ce preţul minim pentru care se aplică reducerea este 7 lei şi nu mai mult sau puţin. În plus, consumatorul nu ştie la ce se referă „lapte proaspăt“ sau „lapte de consum“, aşa cum este numit produsul pentru care se referă această decizie.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!