13.5 C
București
marți, mai 13, 2025

Retail – Antreprenori locali. Eliodor Apostolescu, pufuleţii Gusto: Multă vreme am simţit că suntem dezavantajaţi la export pentru că suntem din România. Astăzi, brandul românesc are prezenţă pe 50 de pieţe – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

„Dacă lăsăm la o parte etnicii români din străinătate şi ne referim la consumatorii autohtoni din diverse ţări, la început, faptul că eram un brand românesc a fost un mare dezavantaj.“ Omul de afaceri a dus pufuleţii Gusto în peste 50 de ţări...

Acum, peste 60% din producţia de la fabrica din Băicoi, Prahova, ia drumul exportului, în timp ce restul este destinat pieţei locale.

Eliodor Apostolescu, proprie­tarul companiei PhoenixY, cea care deţine în portofoliu brandul de pufuleţi Gusto, spune că astăzi businessurile trebuie să parieze pe export, altfel riscă să dispară în lupta cu numele internaţionale.

„Astăzi, comerţul este global, iar a fi un brand cu prezenţă mondială este condiţia obligatorie pentru a putea exista şi în viitor. Presiunea exercitată de brandurile globale asupra celor naţionale este atât de puternică încât multe – aş putea spune chiar majoritatea – mărci naţionale dispar.“ El adaugă însă că deşi a ieşit la export acum multă vreme, abia recent faptul că vine din România nu mai reprezintă un dezavantaj.

„Dacă lăsăm la o parte etnicii români din străinătate şi ne referim la consumatorii autohtoni din diverse ţări, la început, faptul că eram un brand românesc a fost un mare dezavantaj.“

Omul de afaceri a dus pufuleţii Gusto în peste 50 de ţări.

Acum, peste 60% din producţia de la fabrica din Băicoi, Prahova, ia drumul exportului, în timp ce restul este destinat pieţei locale.

„Astăzi ne-am câştigat renumele ca brand şi companie şi nimeni nu îşi mai pune problema că suntem din România. Gusto este un brand pe care şi-l doresc şi atât.“

 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!