16.9 C
București
vineri, octombrie 11, 2024

Retail – Antreprenorul Mihai Simiuc relansează brandul FruFru pe care îl listează iniţial în propria reţea de magazine, Ototo – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

♦ El a răscumpărat marca de la gigantul anglo-olandez Unilever chiar în 2024, la cinci ani după ce a cedat controlul ♦ Începând cu 2021, Simiuc a dezvoltat reţeaua Ototo ce are trei magazine fizice la Bucureşti şi unul la Viena...

Ştiind ce luptă presupune un asemenea business şi având deja învăţate lecţiile, am lansat Ototo în 2021, ca o platformă menită să susţină brandurile inde pendente (). Acum ne-am întors cu FruFru, ca un brand independent ()“, a scris Simiuc pe pagina de Instagram a Ototo.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către doar în limita a 250 de semne.

Mihai Simiuc, fondatorul FruFru şi Ototo: FruFru s-a întors şi nu există un loc mai bun pentru a continua această poveste decât Ototo.
♦ El a răscumpărat marca de la gigantul anglo-olandez Unilever chiar în 2024, la cinci ani după ce a cedat controlul ♦ Începând cu 2021, Simiuc a dezvoltat reţeaua Ototo ce are trei magazine fizice la Bucureşti şi unul la Viena, cu afaceri de 15 mil. lei în 2023.

Antreprenorul Mihai Simiuc relansează brandul de mâncare sănătoasă FruFru, pe care l-a răscumpărat în acest an de la gigantul anglo-olandez Unilever, şi îl listează iniţial în propria reţea de magazine, Ototo.

„FruFru s-a întors şi nu există un loc mai bun pentru a continua această poveste decât Ototo. Povestea FruFru a început în 2006, din dorinţa de a-i ajuta pe oameni să ducă o viaţă sănătoasă. Am continuat apoi cu Cooperativa FruFru, care a adunat sub acelaşi acoperiş branduri cu valori similare. Ştiind ce luptă presupune un asemenea business şi având deja învăţate lecţiile, am lansat Ototo în 2021, ca o platformă menită să susţină brandurile inde­pendente (…). Acum ne-am întors cu FruFru, ca un brand independent (…)“, a scris Simiuc pe pagina de Instagram a Ototo. El nu a putut fi contactat de ZF pentru comentarii adiţionale.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!