Mihai Simiuc, fondatorul FruFru şi Ototo: FruFru s-a întors şi nu există un loc mai bun pentru a continua această poveste decât Ototo.
♦ El a răscumpărat marca de la gigantul anglo-olandez Unilever chiar în 2024, la cinci ani după ce a cedat controlul ♦ Începând cu 2021, Simiuc a dezvoltat reţeaua Ototo ce are trei magazine fizice la Bucureşti şi unul la Viena, cu afaceri de 15 mil. lei în 2023.
Antreprenorul Mihai Simiuc relansează brandul de mâncare sănătoasă FruFru, pe care l-a răscumpărat în acest an de la gigantul anglo-olandez Unilever, şi îl listează iniţial în propria reţea de magazine, Ototo.
„FruFru s-a întors şi nu există un loc mai bun pentru a continua această poveste decât Ototo. Povestea FruFru a început în 2006, din dorinţa de a-i ajuta pe oameni să ducă o viaţă sănătoasă. Am continuat apoi cu Cooperativa FruFru, care a adunat sub acelaşi acoperiş branduri cu valori similare. Ştiind ce luptă presupune un asemenea business şi având deja învăţate lecţiile, am lansat Ototo în 2021, ca o platformă menită să susţină brandurile independente (…). Acum ne-am întors cu FruFru, ca un brand independent (…)“, a scris Simiuc pe pagina de Instagram a Ototo. El nu a putut fi contactat de ZF pentru comentarii adiţionale.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).