22.8 C
București
miercuri, aprilie 30, 2025

Retail – Antreprenorul Sorin Boaje estimează dublarea cifrei de afaceri faţă de 2023, până la 5 mil. lei, din vânzarea VIWA Vitaminwater pe fondul creşterii cererii de alternative fără zahăr. – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sorin Boaje, director general al Best Service Distribution, cel care aduce în România produsele VIWA Vitaminwater: Produsele VIWA Vitaminwater se vând atât în retail, cât şi în HoReCa. Ne extindem distribuţia constant şi suntem permanent în căutarea unor noi puncte de desfacere. Însă suntem atenţi la preţ şi la modul cum sunt prezentate produsele noastre.

Sorin Boaje, director general al Best Service Distribution, cel care aduce în România produsele VIWA Vitaminwater: Produsele VIWA Vitaminwater se vând atât în retail, cât şi în HoReCa. Ne extindem distribuţia constant şi suntem permanent în căutarea unor noi puncte de desfacere. Însă suntem atenţi la preţ şi la modul cum sunt prezentate produsele noastre.
♦ „Tinerii sunt cei care ne impun ritmul diverificării portofoliul de băuturi, au început să consume alternativele fără zahăr în diverse momente ale zilei. Vor totul aici şi acum.“

În ultimii ani, consumatorul român este mult mai atent la băuturile pe care alege să le consume, iar astfel al­ter­nativele fără zahăr au avut o creştere de la an la an. Tinerii sunt principalii clienţi, pentru care consumul unor astfel de băuturi fiind un „cool factor“.

„Piaţa de tip „soft drinks“ este dina­mică şi va creşte cu siguranţă şi în urmă­torii ani, iar jucătorii îşi vor diversifica permanent portofoliile cu noutăţi. Tinerii sunt cei care ne impun ritmul diverificării portofoliul de bău­turi, iar ei au început să consume al­ternativele fără zahăr în diverse momente ale zilei. Vedem din ce în ce mai mulţi con­su­matori informaţi şi educaţi, ceea ce este un lucru bun. Ştiu ce vor, se documentează, aleg în cunoştinţă de cauză“, a spus pentru ZF Sorin Boaje, director general al Best Service Distribu­tion, cel care aduce în România produsele VIWA Vitaminwater.

Compania are şapte ani de experienţă pe piaţa locală şi în 2023 a închiat cu o cifră de afaceri de 2,3 milioane de lei, aproape dublu faţă de anul precent, şi un profit de peste 400.000 de lei, conform datelor pu­blice. „Primele şase luni ale acestui an au adus o creştere semnificativă a volumelor şi estimăm pentru VIWA Vitaminwater în România o dublare a cifrei de afaceri faţă de anul care a trecut“, a completat antrepre­norul, mergând astfel spre 5 milioane de lei, adică primul milion de euro.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!