Primul magazin în franciză, Simply by Auchan, a fost inaugurat joi, 27 iunie, în Popești Leordeni, jud. Ilfov. Cu o suprafață de peste 200 mp, primul magazin Simply este situat pe Drumul Fermei, nr. 53, Popești-Leordeni, în locul Caro Supermarket.
Primul francizat Simply by Auchan activează în comerț din 2012, fiind o afacere de familie deschisă în 2013. Alexandra Măgureanu, proprietara afacerii, motivează decizia de a intra în programul de franciză al Auchan prin prisma asocierii cu brandul, calității produselor Auchan, precum și a prețurilor accesibile oferite clienților.
Magazinul a fost complet renovat și modernizat și pune la dispoziția clienților o gamă diversificată de peste 3.000 de produse alimentare – fructe & legume, produse congelate, produse de băcănie etc., inclusiv produse emblematice din brutăria și cofetăria Auchan, precum și o categorie actualizată de produse nealimentare ce include articole de îngrijire personală, pentru curățenia casei, produse pentru animalele de companie și altele.
„Apreciez libertatea oferită în cadrul acestei parteneriat la nivel de achiziții, cât și accesul la produse exclusive Auchan, la un excelent raport calitate-preț. Sunt încrezătoare în dezvoltarea acestui business, îmi doresc o colaborare pe termen lung și, în viitorul apropiat, chiar deschiderea unei noi locații”, a declarat Alexandra Măgureanu.
Magazinul Simply by Auchan este deschis zilnic în intervalul 6.30-22:00 și oferă clienților și o gamă de servicii utile, precum: reciclarea ambalajelor de băuturi cu simbolul SGR (colectare manuală), dispozitiv pentru plata facturilor și bancomat.
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multiformat și a lansat un program de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de proximitate, dedicat antreprenorilor din comerțul alimentar.
„Lucrăm de peste un an la consolidarea acestui model, integrând și experiența acumulată în urma parteneriatelor de anvergură dezvoltate deja, și suntem convinși că am conturat un model de succes, un pachet complet de produse, servicii și suport care ne diferențiază în piață. Obiectivul nostru este să dezvoltăm acest concept și să punem pe harta României cât mai multe magazine Simply by Auchan în următorul an”, a precizat Ionuț Ardeleanu, Director General, Auchan Retail România.
Pentru a fi eligibil, un potențial francizat trebuie să dețină un spațiu comercial, cu specific alimentar, cu o suprafață de vânzare cuprinsă între 60-200 mp.
În calitate de francizați, antreprenorii care operează un magazin Simply vor beneficia de suport operațional din partea Auchan, acesta constând în regândirea imaginii și layout-ului magazinului, transformarea acestuia din punct de vedere al elementelor de modernitate care îi oferă un plus de atractivitate, sugestii de îmbunătățire a gamei, acces la o platformă de comandă a produselor ușor de operat, suport pentru redeschidere și sprijin continuu în operarea magazinului din partea personalului dedicat acestui parteneriat.
De asemenea, francizații vor beneficia de un pachet de training ce conține informații operaționale despre universul Auchan, activitatea de comerț sub brandul Auchan și sistemul de franciză al retailerului.
Antreprenorii interesați de programul de franciză Auchan pot trimite o solicitare de parteneriat pe adresa de e-mail contact@auchan.ro.
Odată cu dezvoltarea acestui parteneriat, Auchan oferă antreprenorilor din retail o serie de avantaje și beneficii printre care se numără:
● Diferențiere în piață printr-o gamă de produse create în laboratoarele de producție Auchan
● Acces la gama de mărci proprii Auchan
● Apartenența la ecosistemul mărcii Auchan, cu toate avantajele ce derivă din acest fapt
● Cooperarea cu un brand renumit pe piață în materie de calitate a serviciilor și a prețurilor oferite consumatorilor
Cu peste 430 de magazine în portofoliu, Auchan a dezvoltat în cei 18 ani de activitate un comerț omnicanal și o rețea multiformat, având în prezent 29 de hipermarketuri clasice, 4 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul automat Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, precum și magazinul online auchan.ro.
Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).