2.4 C
București
vineri, martie 21, 2025

Retail – Farmec: Cea mai importantă investiţie din următoarea perioadă este demararea construcţiei unei noi fabrici, care ar permite dublarea capacităţii de producţie – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Cel mai important canal de vânzare este reprezentat de reţeaua proprie de magazine care numără circa 30 de unităţi sub brandurile Farmec şi Gerovital. ♦ În urmă cu mai bine de un an, producătorul de cosmetice din Cluj-Napoca a anunţat relocarea producţiei Farmec într-o nouă fabrică, un proiect de 40 de milioane de euro ♦ Oficialii companiei nu

Cel mai important canal de vânzare este reprezentat de reţeaua proprie de magazine care numără circa 30 de unităţi sub brandurile Farmec şi Gerovital.
♦ În urmă cu mai bine de un an, producătorul de cosmetice din Cluj-Napoca a anunţat relocarea producţiei Farmec într-o nouă fabrică, un proiect de 40 de milioane de euro ♦ Oficialii companiei nu înaintează acum un termen concret pentru începerea operaţiunilor.

Producătorul de cosmetice Far­mec din Cluj şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de peste 10%, ce ar apro­pia businessul companiei de pragul de 400 de milioane de lei, nivel ce i-ar consoli­da poziţia de cel mai puter­nic actor din producţia locală de profil.

În 2023, ultimul an pentru care există date publice, Farmec a raportat la Ministerul de Finanţe o cifră de afaceri de 358 mil. lei, cu aproape 20% mai mare decât în anul anterior, avan­sul fiind susţinut de intrarea pe noi segmente de piaţă, de extinderea reţelei de magazine proprii şi de investiţiile în producţie. Din punctul de vedere al businessului, este cel mai bun an pentru compania autohtonă.

„Creşterea anuală a cifrei de afaceri cu cel puţin 10% este obiectivul principal al com­paniei Farmec, pe care încercăm să îl urmărim indiferent de context. Cât priveşte principa­le­le provocări, ele sunt legate de menţinerea brandului Gerovital drept «brandul ro­mânesc numărul 1». De asemenea, o­biectivul nostru este acela de a ră­mâne lider de piaţă şi în 2024, atât ca şi companie, cât şi pe categoriile de produse din portofoliul nostru. O altă provocare importantă va fi să intrăm pe pieţe externe noi, iar concomitent ne dorim să dezvoltăm parteneriatele deja existente, astfel încât să avem o creştere susţinută a cifrei de afaceri“, spun reprezentanţii Farmec.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!