16.9 C
București
vineri, octombrie 11, 2024

Retail – Băneasa, ParkLake şi Mega Mall împart cele mai multe dintre brandurile noi din România – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Zece din cele 43 de noi branduri intrate în România între 2019 şi 2024 au mers în Băneasa Shopping City, urmat de ParkLake cu 9 mărci noi şi Mega Mall cu patru, la egalitate cu AFI Cotroceni.

Bucureşti este lider clar în clasamentul după puterea de cumpărare, cu 15.314 euro în 2023, ceea ce înseamnă că locuitorii Capitalei au cu aproape 98% mai mulţi bani decât media naţională şi de 3,8 ori mai mulţi faţă de rezidenţii din Vaslui...

Zece din cele 43 de noi branduri intrate în România între 2019 şi 2024 au mers în Băneasa Shopping City, urmat de ParkLake cu 9 mărci noi şi Mega Mall cu patru, la egalitate cu AFI Cotroceni. Mai bine de jumătate dintre branduri sunt de îmbrăcă­minte şi încălţăminte, urmate de cele de cosmetice.

„Există mai multe elemente care atrag un brand într-un mall, care se aplică în marea majoritate a cazurilor, fie că vorbim despre un retailer care intră pentru prima dată pe piaţă, fie despre unul care este prezent deja, dar se extinde într-un alt proiect. Acestea se referă la catchment area, la traficul pe care îl generează mallul respectiv, poziţio­narea mallului pe piaţă, respectiv dacă este o destinaţie de fashion sau o destinaţie de familie“, a explicat Dana Radoveneanu, head of retail agency Cushman & Wakefield Echinox.

Creşterea puterii de cumpărare din Bucureşti, alături de expan­siunea imobiliară şi de atragerea a tot mai mulţi locuitori, Capitala reuşeşte să atragă şi tot mai multe branduri de fashion, cosmetice dar şi de bijuterii sau electronice în mallurile sale.

„Noi spre exemplu am atras Rituals în Mega Mall deoarece aveam un contract semnat cu ei în Polonia, motiv pentru care ne-a fost uşor să îi atragem şi în România, iar din ofertă, ei au fost interesaţi de Mega Mall“, a explicat în cadrul emisiunii ZF Investiţi în România! realizată de ZF&CEC Bank Marius Barbu, group asset director la NEPI Rockcastle.

Bucureşti este lider clar în clasamentul după puterea de cumpărare, cu 15.314 euro în 2023, ceea ce înseamnă că locuitorii Capitalei au cu aproape 98% mai mulţi bani decât media naţională şi de 3,8 ori mai mulţi faţă de rezidenţii din Vaslui, judeţul codaş din acest punct de vedere, potrivit datelor GfK.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!