Birra Moretti aduce un strop de savoare mediteraneană pe piața berii din România prin lansarea unui nou sortiment – Birra Moretti Sale di Mare – bere blondă lager nefiltrată, care îmbină ingrediente de cea mai înaltă calitate cu un element surprinzător: un strop de sare de mare din Italia.
Provenind de pe coasta Italiei, sarea de mare se alătură malțului și hameiului pentru a crea un gust echilibrat și distinctiv, cu note subtile de citrice și pin. Birra Moretti Sale di Mare este o bere de culoarea mierii, ușor tulbure, aspect specific berilor nefiltrate, având un conținut de alcool de 4,8% vol.
„Birra Moretti este o marcă iubită: încă de la lansarea din 2020, românii au îmbrățișat autenticitatea italiană a brandului și au rezonat cu jovialitatea și pofta de viață pe care o transmite. La patru ani de la debutul Birra Moretti L’Autentica, suntem încântați să îi îndemnăm pe consumatori să descopere Birra Moretti Sale di Mare, berea nefiltrată cu un gust fin și nuanțe evidențiate perfect de sarea de mare din Italia”, a declarat Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN România.
Noul produs este disponibil la nivel național, în magazinele retailerilor și în unitățile din HoReCa, în două variante de ambalaj: sticlă de 330ml și doză de 330ml.
Lansarea va fi susținută printr-o campanie integrată, ce va cuprinde spoturi TV, digital, OOH, colaborări cu creatori de conținut, precum și activări speciale și promoții în magazine.
Birra Moretti este o marcă de bere italiană cu o tradiție îndelungată în producerea berilor de cea mai înaltă calitate. Fondată în 1859 în Udine, Italia, Birra Moretti a rămas fidelă valorilor sale de excelență și pasiune pentru arta fabricării berii.
Fiecare bere este rezultatul selecției celor mai bune ingrediente, oferind o experiență autentică a gustului italian.
HEINEKEN România a introdus Birra Moretti pe piața locală în 2020, fiind una dintre cele mai de succes lansări din portofoliul producătorului.
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate.
La nivel mondial, producătorul este prezent în peste 70 de țări, cu peste 90.000 de angajați în întreaga lume.
În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, 99% dintre acestea fiind produse în cele trei fabrici locale din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc.
Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, furnizăm către piața locală aproximativ 98% din producția noastră, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World – Raise The Bar 2030’.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).