3.1 C
București
marți, decembrie 3, 2024

Retail – Black Friday 2024 la eMAG. Tudor Manea, CEO al eMAG: Black Friday, ziua din an în care comerţul online e mai mare decât cel offline. Estimăm vânzări de 800 mil. lei în ediţia din acest an, cu 69 mil. lei mai mult faţă de anul trecut – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Irina Pencea, general manager la eMAG România şi senior VP eMAG Bulgaria, Ungaria, România: Vedem o creştere de puţin peste 9% a sumei pe care o alocă consumatorii zilei de Black Friday, care anul acesta depăşeşte 3.000 lei, cu 261 de lei mai mult faţă de 2023.

♦ eMAG organizează în acest an a 14-a campanie de Black Friday ♦ În ediţia de Black Friday din acest an, eMAG împreună cu sellerii din marketplace au pregătit 1,5 milioane de oferte ♦ „Dacă în 2011 înregistram vânzări de 8 milioane de lei în campania de Black Friday...

Grupul eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri din regiune, organizează cea de-a 14-a ediţie de Black Friday anul acesta şi estimează vânzări de aproximativ 800 de milioane de lei, cu 69 de milioane de lei mai mult faţă de ediţia din 2023.

Tudor Manea, CEO al eMAG: Black Friday este un moment foarte bun de shopping şi vedem că şi în acest an interesul românilor faţă de eveniment este în creştere, atât la nivelul bugetului pe care îl planifică pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, cât şi la nivelul intenţiei de cumpărare.

Irina Pencea, general manager la eMAG România şi senior VP eMAG Bulgaria, Ungaria, România: Vedem o creştere de puţin peste 9% a sumei pe care o alocă consumatorii zilei de Black Friday, care anul acesta depăşeşte 3.000 lei, cu 261 de lei mai mult faţă de 2023.

♦ eMAG organizează în acest an a 14-a campanie de Black Friday ♦ În ediţia de Black Friday din acest an, eMAG împreună cu sellerii din marketplace au pregătit 1,5 milioane de oferte ♦ „Dacă în 2011 înregistram vânzări de 8 milioane de lei în campania de Black Friday, în 2023 am ajuns la vânzări de 731 de milioane de lei“.Grupul eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri din regiune, organizează cea de-a 14-a ediţie de Black Friday anul acesta şi estimează vânzări de aproximativ 800 de milioane de lei, cu 69 de milioane de lei mai mult faţă de ediţia din 2023.

„Ne pregătim să începem cea mai fierbinte săptămână din an, chiar dacă este în luna noiembrie. Black Friday este ziua din an în care comerţul online e mai mare decât cel offline, chiar dacă per total, pe tot anul, comerţul online este undeva la 10-11% din total comerţ în România. Ne-am pregătit cu peste 1,5 milioane de oferte la cel mai bun preţ din an, dar şi dobândă zero la plata în rate atât pe termen scurt – patru rate fără dobândă direct din contul eMAG pentru 2,5 milioane de români – pentru cei care achiziţionează produse de uz curent, cât şi pe termen lung – până la 40 de rate cu dobândă zero prin cardurile de credit oferite de partenerii noştri“, a spus Tudor Manea, CEO al grupului eMAG, în cadrul unei conferinţe de presă organizate de companie.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!