19.9 C
București
luni, iunie 17, 2024

Retail – Bucureşti Mall Development & Ma­nagement, compania care operează primele două malluri din Bucureşti, a făcut afaceri de 117 mil. lei, cu o marjă de profit de 30% – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Bucureşti Mall Development & Ma nagement, compania care operează primele două malluri din Bucureşti, a făcut afaceri de 117 mil.

Bucureşti Mall Development & Ma nagement, compania care operează primele două malluri din Bucureşti, a făcut afaceri de 117 mil.

Bucureşti Mall Development & Ma nagement, compania prin care este operat businessul primelor malluri din România – Bucureşti Mall şi Plaza România – a revenit peste 100 de milioane de lei cifră de afaceri în 2022, atingând pragul de 117 milioane de lei...

♦ Anchor Grup a investit, din 2013 încoace, peste 16 milioane de euro în cele două centre comerciale din Capitală.

Bucureşti Mall Development & Ma­nagement, compania prin care este operat businessul primelor malluri din România – Bucureşti Mall şi Plaza România – a revenit peste 100 de milioane de lei cifră de afaceri în 2022, atingând pragul de 117 milioane de lei, după o creştere de 18% a cifrei de afaceri, po­trivit celor mai recente informaţii publi­cate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Com­pania şi-a majorat, de asemenea, profitul, câştigul situându-se la peste 36 de milioane de lei anul trecut, faţă de mai puţin de 100.000 de lei în anul precedent. Numărul de angajaţi rămâne constant, la trei oameni.

Cifrele de afaceri publicate la Ministerul de Finanţe se referă la veniturile pe care companiile le obţin din chiriile plătite de retaileri şi din tarifele pe care aceştia le plătesc pentru serviciile de care beneficiază, precum costurile cu paza sau curăţenia. Aceste cifre nu reprezintă aşadar vânzările retailerilor. Potrivit datelor din piaţă de la specialiştii în domeniul imobiliarelor, chiriile re­prezintă în mod nor­mal circa 15% din vân­zările unui retailer, cu diferenţe de la un mall la altul, în funcţie de mixul de chiriaşi.

Regula din retail spune că fiecare metru pătrat de spaţiu comercial – excluzând food courtul – trebuie să genereze 1.500 de euro pe an. Zona dedicată spaţiilor cu mâncare ar trebui să aibă vânzări de 2.500 de euro pe metru pătrat pe an pentru a fi rentabilă închi­rierea, spun sursele din piaţa imobiliară.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!