-0.9 C
București
joi, ianuarie 16, 2025

Retail – Carrefour achiziționează 31 de magazine de la Intermarché – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Grupul Carrefour a intrat în negocieri exclusive cu Grupul Intermarché pentru achiziționarea a 31 de magazine în Franța.

Aceste magazine reprezintă o suprafață totală de 94.000 mp, echivalentul a 0,3% din spațiul de vânzare de retail alimentar din Franța.

Conform termenilor acordului, Carrefour va înlocui Intermarché pentru achiziționarea a 26 de magazine de la Casino, în timp ce celelalte cinci magazine vor fi achiziționate direct de la Intermarché.

Grupul Carrefour a intrat în negocieri exclusive cu Grupul Intermarché pentru achiziționarea a 31 de magazine în Franța. Aceste magazine reprezintă o suprafață totală de 94.000 mp, echivalentul a 0,3% din spațiul de vânzare de retail alimentar din Franța. Supermarketurile grupului Intermarché au generat vânzări de aproximativ 400 de milioane de euro, în 2022.

Tranzacția este supusă autorizării din partea autorității antitrust din Franța. Finalizarea achiziției va avea loc, cel mai probabil, în al doilea trimestru al anului 2024.

Conform termenilor acordului, Carrefour va înlocui Intermarché pentru achiziționarea a 26 de magazine de la Casino, în timp ce celelalte cinci magazine vor fi achiziționate direct de la Intermarché.

Carrefour, care va achiziționa toate activele comerciale, s-a angajat să mențină toți angajații care lucrează în magazine și beneficiile sociale ale acestora pentru o perioadă minimă de 15 luni.

Magazinele achiziționate vor beneficia de avantajele Grupului Carrefour, în special o gamă recunoscută de produse sub marca Carrefour, o excelentă operare operațională dovedită și o prezență puternică în comerțul electronic, atât în cadrul serviciilor Click & Collect, cât și în livrarea la domiciliu. Aceste resurse au permis Carrefour să îmbunătățească semnificativ dinamica vânzărilor și rentabilitatea activităților sale în Franța în ultimii șase ani.

Cu o rețea multi-format de peste 14.000 de magazine în peste 40 de țări, Grupul Carrefour este unul dintre liderii mondiali în vânzarea cu amănuntul de produse alimentare. Carrefour a înregistrat vânzări de 90,8 miliarde de euro în 2022.

Rețeaua sa integrată de magazine angajează peste 335.000 de persoane care contribuie la consolidarea poziției Carrefour ca lider mondial în tranziția alimentară pentru toți, oferind zilnic alimente de calitate, accesibile oriunde și la un preț rezonabil. În total, peste 500.000 de persoane lucrează sub brandul Carrefour la nivel mondial.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!