21.7 C
București
duminică, aprilie 14, 2024

Retail – Carrefour: Şase din 10 români sunt afectaţi de context şi cumpără în cantităţi mai mici, aleg un preţ mai mic, renunţă la anumite categorii ori reduc frecvenţa achiziţiilor – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

lei, plus 11,6% ♦ Compania are local circa 400 de magazine sub mai multe formate, precum hipermarketuri, supermarketuri, proximitate şi discount ♦ Acestora li se adaugă operaţiunile online.

Estimăm că şase din 10 români sunt preocupaţi sau afec taţi de context şi adoptă diverse strategii de adaptare - cumpără în cantităţi mai mici, aleg produse din categorie la un preţ mai mic, re nun ţă la anumite categorii...

În aceste condiţii, compania ce are local circa 400 de magazine sub mai multe formate, precum hipermarketuri, supermarketuri, proximitate şi discount mizează pe oferte şi alte instrumente pro mo ţionale pentru a-i atrage pe români în magazine.

♦ Grupul francez a obţinut în România în 2022 vânzări consolidate de 11,4 mld. lei, plus 11,6% ♦ Compania are local circa 400 de magazine sub mai multe formate, precum hipermarketuri, supermarketuri, proximitate şi discount ♦ Acestora li se adaugă operaţiunile online.

Circa şase din zece români sunt afectaţi de actualul context economic marcat de inflaţie record şi de dobânzi ridicate, astfel că îşi ajustează comportamentul de consum, arată estimările Carrefour România. 

„Nevoia de a avea un raport bun calitate-preţ a crescut, aceasta fiind o tendinţă accen­tuată de inflaţie. Analizăm constant tendin­ţe­le de consum şi observăm unele schimbări în abordarea clienţilor noştri. Estimăm că şase din 10 români sunt preocupaţi sau afec­taţi de context şi adoptă diverse strategii de adaptare – cumpără în cantităţi mai mici, aleg produse din categorie la un preţ mai mic, re­nun­ţă la anumite categorii, reduc frecvenţa cumpărăturilor“, spun reprezentanţii grupu­lui de retail. În aceste condiţii, compania ce are local circa 400 de magazine sub mai multe formate, precum hipermarketuri, supermarketuri, proximitate şi discount mizează pe oferte şi alte instrumente pro­mo­ţionale pentru a-i atrage pe români în magazine. „Mai mult, ne bazăm pe formatul de discount Supeco (…).“

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!