13.7 C
București
vineri, octombrie 4, 2024

Retail – Ce companii româneşti au înregistrat cele mai multe mărci la nivel european? Proprietarul eMAG e lider cu 73 de mărci, iar în top zece îşi fac loc Dedeman şi Antibiotice Iaşi – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

♦ EUIPO este oficiul european de proprietate intelectuală, care analizează şi emite certificate valabile pentru toate cele 27 de state din UE.

La nivel internaţional sunt înregistrate a proape 1.700 de mărci româneşti, potrivit executivului Elena Elvira Marin, directorul Direcţiei Mărci şi Desene din cadrul OSIM (Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci).

La nivel european, există zece companii autoh tone care au înregistrat cel puţin 36 de mărci fiecare.

♦ EUIPO este oficiul european de proprietate intelectuală, care analizează şi emite certificate valabile pentru toate cele 27 de state din UE.

La nivel internaţional sunt înregistrate a­proape 1.700 de mărci româneşti, potrivit executivului Elena Elvira Marin, directorul Direcţiei Mărci şi Desene din cadrul OSIM (Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci). La nivel european, există zece companii autoh­tone care au înregistrat cel puţin 36 de mărci fiecare. Lider este Dante Internaţional, com­pania din spatele gigantului din e-commerce eMAG, care are 73 de mărci inregistrate la EUIPO. Acesta este oficiul european de pro­prietate intelectuală care analizează şi emite certificate valabile pentru toate cele 27 state UE, pe când OSIM acoperă juridic doar România.

De altfel, eMAG este un brand autohton care însă are prezenţă şi în alte ţări cum ar fi Ungaria şi Bulgaria, astfel că înregistrarea de mărci dincolo de graniţă e importantă.

„Pentru orice companie, protejarea măr­cii ar trebui să fie o preocupare principală, pentru că o marcă comercială este mai mult decât un simplu logo sau un nume, este un simbol al reputaţiei, calităţii şi încrederii unei companii. Iar încrederea consumatorilor este piatra de temelie a oricărui brand de succes“, spune Radu Bozocea, partener la Weizmann Ariana & Partners, agenţia de proprietate intelectuală din România care reprezintă cele mai multe companii naţionale pentru înregistrarea de mărci.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!