2.4 C
București
vineri, martie 21, 2025

Retail – Cine este tânăra din România care, după ce a condus 15 ani o reţea ajunsă la sute de magazine sub coordonarea ei, a făcut o schimbare radicală şi a mizat pee alt domeniu – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

leiNumăr de angajaţi: 538 Biografie:De mai bine de un an şi jumătate, Alina Bistreanu, care timp de 15 ani a activat în domeniul fashion, a preluat conducerea retailerului de optică medicală, un domeniu în care, spune chiar ea, partea de fashion, de frumos, se îmbină foarte bine cu grija pentru oameni, mai precis cu îngrijirea vederii acestora.► Mă uit în urmă şi îmi amintesc cu bucurie şi entuziasm anul 2004.

Timp de peste 15 ani, am reuşit să acumulez experienţă şi să dezvolt noi competenţe în această industrie.► Odată cu evoluţia tehnologiei şi a schimbărilor comportamentului consumatorilor, industria va trebui să se adapteze rapid şi să inoveze pentru a rămâne relevantă...

100 Cele mai puternice femei din business. Alina Bistreanu, CEO, Optical Investment Group Cifră de afaceri (2022): 157,7 mil. leiProfit net (2022): 5,4 mil. leiNumăr de angajaţi: 538

Biografie:De mai bine de un an şi jumătate, Alina Bistreanu, care timp de 15 ani a activat în domeniul fashion, a preluat conducerea retailerului de optică medicală, un domeniu în care, spune chiar ea, partea de fashion, de frumos, se îmbină foarte bine cu grija pentru oameni, mai precis cu îngrijirea vederii acestora.► Mă uit în urmă şi îmi amintesc cu bucurie şi entuziasm anul 2004. În luna mai a acelui an, începeam primul meu job cu acte în regulă, după ce mai cochetasem cu joburi sezoniere în timpul vacanţelor mele de vară. Terminasem liceul cu profil economic şi abia începusem facultatea de finanţe-bănci. De copil visasem să ajung într-o zi să conduc o bancă (instituţie bancară), iar toată traiectoria mea educaţională a urmărit acest vis, la fel şi primul meu job.► Realitatea nu a coincis complet cu gândurile mele de atunci. Deşi mi-am început cariera în domeniul pe care îl studiam, am descoperit repede că nu sunt potrivită unui mediu atât de rigid şi static. Schimbarea către industria de fashion retail a fost una firească pentru mine şi mi s-a potrivit ca o mănuşă, deoarece am realizat că mă pasionează să lucrez cu oamenii, să creez experienţe şi să fiu în mijlocul acţiunii. Timp de peste 15 ani, am reuşit să acumulez experienţă şi să dezvolt noi competenţe în această industrie.► Odată cu evoluţia tehnologiei şi a schimbărilor comportamentului consumatorilor, industria va trebui să se adapteze rapid şi să inoveze pentru a rămâne relevantă. În domeniul opticii medicale, tehnologia şi IA joacă deja un rol esenţial. De exemplu, tehnologiile de testare a vederii ar putea deveni mai avansate şi personalizate, testarea va deveni mult mai accesibilă şi se va putea face cu ajutorul IA, de la distanţă, fără a fi necesară deplasarea într-un cabinet, iar ochelarii şi lentilele inteligente vor putea corecta deficienţe imposibil de corectat în trecut.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.businessmagazin.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!