25 C
București
luni, septembrie 9, 2024

Retail – Consumul privat, locomotiva economiei României din ultimii 30 de ani, a accelerat puternic în martie. Industria modei şi vânzările de alimente au condus creşterea consumului privat din martie. – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Consumul privat, locomotiva economiei României din ultimii 30 de ani, a accelerat puternic în martie.

Consumul privat, principala ramură economică, a acce lerat la 7,3% în martie 2023, conform datelor publicate de Institutul Naţional de Statis tică (INS).

Evoluţia din martie vine însă şi ca ur mare a faptului că luna a avut 23 de zile lu cră toare, au spus mai mulţi CEO, în cadrul emisiunii ZF Meeting Office, un proiect editorial al ZF în parteneriat cu Mobexpert Office.

Consumul privat, principala ramură economică, a acce­lerat la 7,3% în martie 2023, conform datelor publicate de Institutul Naţional de Statis­tică (INS). Creşterea din martie a fost con­dusă de vânzările de îmbrăcăminte şi încăl­ţă­minte, care au urcat cu două cifre, dar şi de vânzările de produse alimentare.

Andrei Rădulescu, care conduce de­par­ta­mentul de analiză macroeconomică de la Banca Transilvania, cea mai mare ban­că din România, spune că evoluţia din martie a venit pe fondul scăderii ratei şo­ma­jului, dar şi datorită scăderii inflaţiei.

„Statisticile exprimă ameliorarea co­mer­ţului cu amănuntul în a treia lună a anului curent, evoluţie susţinută de o serie de factori, inclusiv scăderea ratei şomajului şi tendinţa de decelerare pentru dinamica anuală a preţurilor de consum“, scrie Andrei Rădulescu.

Evoluţia din martie vine însă şi ca ur­mare a faptului că luna a avut 23 de zile lu­cră­toare, au spus mai mulţi CEO, în cadrul emisiunii ZF Meeting Office, un proiect editorial al ZF în parteneriat cu Mobexpert Office. Albert Davidoglu, CEO al Macro­mex, unul dintre cei mai mari ju­cători din piaţa de distribuţie de bunuri de larg con­sum, a spus că cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul este unul dintre cei mai im­portanţi indicatori la care se uită.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!