Daniel Gross, CEO, Penny România: Considerăm important tot contextul macroeconomic, e bine să ne uităm cu atenţie la evoluţia inflaţiei şi a costurilor în anul acesta. Noi, în postura de discounter, am reuşit să ne consolidăm cota de piaţă în aceste condiţii. Ne aşteptăm la o evoluţie care să urmeze trendul din ultimii ani, dar cu siguranţă nu va fi un an uşor.
♦ Compania Rewe SRL, cea care operează businessul de retail, a închis 2023 cu afaceri de 8,3 mld. lei, plus 15% versus anul anterior.
Lanţul de magazine Penny, activ pe segmentul de discount, va investi 120-150 mil. euro în România în 2025, suma fiind în linie cu cele din anii anteriori, după cum spune Daniel Gross, CEO al companiei.
„Bugetul de investiţii pentru 2024 a fost de 150 mil. euro, cu 22 mil. euro peste nivelul anului anterior. În ceea ce priveşte investiţiile pentru 2025, putem spune că vor fi în linie cu sumele investite în ultimii ani.“
Retailerul are în plan să deschidă 35-40 de magazine în România în acest an, urmând totodată a încheia lucrările la cel de-al cincilea depozit logistic din ţară.
„În strategia noastră de business, ne-am planificat investiţii de 1 mld. euro până în 2030, cu scopul de a extinde reţeaua şi de a dezvolta competenţele logistice, la care se mai adaugă şi investiţiile în panouri fotovoltaice sau staţii noi de încărcare pentru maşini electrice.“
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).