Sphera Franchise Group a încheiat anul trecut cu vânzări cumulate – pe toate cele trei pieţele şi sub toate brandurile – de 1,47 miliarde lei, în creştere cu 11% faţă de 2023. KFC este însă brandul cel mai important după contribuţia la vânzări.
♦ Grupul de restaurante Sphera Franchise Group operează pe piaţa locală brandurile internaţionale KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, pe care le dezvoltă în sistem de franciză ♦ Grupul are operaţiuni sub brandul KFC şi în Republica Moldova, şi în Italia ♦ În total, Sphera a raportat vânzări de 1,5mld. lei în 2023, în urcare cu 11%.
Brandurile internaţionale KFC, Pizza Hut şi Taco Bell lucrează pe piaţa din România preponderent cu furnizori locali, însă atât numărul lor, cât şi ponderea în totalul furnizorilor a scăzut în ultimii doi ani în cazul tuturor celor trei mărci.
Mai exact, în ceea ce priveşte lanţul de restaurante KFC, unul dintre cei mai puternici actori din industria locală de ospitalitate, acesta a avut în 2023 un număr total de 77 de furnizori, dintre care 57 au fost români. Asta înseamnă o pondere de 74%, adică două din trei companii sunt autohtone. Spre comparaţie cu 2021 însă, ponderea a scăzut de la 83%.
Brandul american de fast-food KFC este cunoscut în special pentru aripioarele de pui şi pentru alte produse din carne de pui, cum ar fi Crispy Strips. În România, acest ingredient de bază provine în bună parte de la furnizori locali.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).