Dimitrie Muscă, proprietar al Combinatului Agroindustrial (CAI) Curtici: Nu excludem extinderea în Bucureşti. Transportul era o problemă, dar acum că se fac autostrăzi în toată ţara, ar ajunge în 5-6 ore marfa şi am putea livra.
♦ „Dimineaţa pleacă marfa de la fermă, de la abator, de la fabrică ori de la brutărie şi le aprovizionează. Funcţionează foarte bine acest model de magazin de cartier. Când omul vine de la serviciu, obosit, se opreşte la magazinul de cartier şi îşi cumpără mâncare proaspătă pentru două zile, astăzi şi mâine“.
Dimitrie Muscă, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori din vestul României, care gestionează un business integrat în industria agroalimentară de circa 35 de milioane de euro în 2022, a ajuns la o reţea proprie de 41 de magazine şi este hotărât să se extindă, mizând pe nevoia consumatorului de produse proaspete şi pe vânzarea directă a producătorului către consumator. Bucureştiul este în plan pentru viitoarele deschideri de magazine, ca urmare a dezvoltării reţelei de autostrăzi.
„Avem 41 de magazine la ora actuală, încă mai deschidem şi lărgim aria de desfacere. Clienţii ne cunosc, în timp le-am câştigat încrederea şi merg foarte bine magazinele. Sunt producător direct şi de multe ori am un adaos mic, pentru că important e să îmi vând marfa. De la cultura de cereale la sectorul de creştere a animalelor la industrializare, apoi la transport şi desfacere, chiar dacă câştig doar 50 de bani pe fiecare verigă, îi câştig, nu-i pierd“, spune Dimitrie Muscă, proprietar al Combinatului Agroindustrial (CAI) Curtici, care crede în dezvoltarea propriului lanţ de magazine de desfacere de către antreprenorii români şi scurtarea lanţului dintre producător şi consumator.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).