6.1 C
București
luni, decembrie 9, 2024

Retail – Dimitrie Muscă, Combinatul Agroindus­trial Curtici: Avem 41 de magazine şi încă mai deschidem. Nu excludem extinderea în Bucureşti – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Dimitrie Muscă, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori din vestul României, care gestionează un business integrat în industria agroalimentară de circa 35 de milioane de euro în 2022, a ajuns la o reţea proprie de 41 de magazine şi este hotărât să se extindă, mizând pe nevoia consumatorului de produse proaspete şi pe vânzarea directă a producătorului către consumator.

De la cultura de cereale la sectorul de creştere a animalelor la indus trializare, apoi la transport şi desfacere, chiar dacă câştig doar 50 de bani pe fiecare verigă, îi câştig, nu-i pierd“, spune Dimitrie Muscă, proprietar al Combinatului Agroindustrial (CAI) Curtici, care crede în dezvoltarea propriului lanţ de magazine de desfacere de către antreprenorii români şi scurtarea lanţului dintre producător şi consumator.

Dimitrie Muscă, proprietar al Combinatului Agroindustrial (CAI) Curtici: Nu excludem extinderea în Bucureşti. Transportul era o problemă, dar acum că se fac autostrăzi în toată ţara, ar ajunge în 5-6 ore marfa şi am putea livra.
♦ „Dimineaţa pleacă marfa de la fermă, de la abator, de la fabrică ori de la brutărie şi le aprovizionează. Funcţionează foarte bine acest model de magazin de cartier. Când omul vine de la serviciu, obosit, se opreşte la magazinul de cartier şi îşi cumpără mâncare proaspătă pentru două zile, astăzi şi mâine“.

Dimitrie Muscă, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori din vestul României, care gestionează un business integrat în industria agroalimentară de circa 35 de milioane de euro în 2022, a ajuns la o reţea proprie de 41 de magazine şi este hotărât să se extindă, mizând pe nevoia consumatorului de produse proaspete şi pe vânzarea directă a producătorului către consumator. Bucureştiul este în plan pentru viitoarele deschideri de magazine, ca urmare a dezvoltării reţelei de autostrăzi.

„Avem 41 de magazine la ora actuală, încă mai deschidem şi lărgim aria de desfacere. Clienţii ne cunosc, în timp le-am câştigat încrederea şi merg foarte bine maga­zinele. Sunt producător direct şi de multe ori am un adaos mic, pentru că important e să îmi vând marfa. De la cultura de cereale la sectorul de creştere a animalelor la indus­trializare, apoi la transport şi desfacere, chiar dacă câştig doar 50 de bani pe fiecare verigă, îi câştig, nu-i pierd“, spune Dimitrie Muscă, proprietar al Combinatului Agroindustrial (CAI) Curtici, care crede în dezvoltarea propriului lanţ de magazine de desfacere de către antreprenorii români şi scurtarea lanţului dintre producător şi consumator.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!