Compania dm drogerie markt a marcat sfârșitul de an financiar cu o creștere a cifrei de afaceri de peste 58% față de anul anterior, ajungând la 1,3 miliarde de lei. Anul financiar, încheiat în data de 30 septembrie 2023, a adus noi rezultate pentru dm România: 139 de drogherii active în toată țara, în ultimul an fiind inaugurate 14 magazine noi în țară și patru filiale noi în București.
Procesul de expansiune este în plină desfășurare, iar drogheriile deja existente au avut parte de renovări, 11 dintre acestea beneficiind de reamenajări, creșterea spațiului și adaptarea acestuia la noile standarde.
„Anul financiar 2022 – 2023 a însemnat dezvoltarea susținută a planului de expansiune la nivel de țară. Pentru crearea unei experiențe de cumpărături cât mai complete, am implementat un nou beneficiu, direct din aplicația dm.ro: emisiunea dmLIVE, difuzată marțea, din două în două săptămâni, la ora 20:00. Această emisiune vine să completeze informațiile și consultanța de care au nevoie clienții noștri și aduce beneficii exclusive pentru utilizatorii înregistrați”, afirmă Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.
„Ne bucură interesul arătat pentru omnichannel-ul dm, dovadă și faptul că peste 7 milioane de persoane ne-au vizitat online, iar peste 350 mii de clienți și-au făcut un cont pe site sau în aplicație.”, a declarat Cristian Crișan, administrator dm România.
„Pentru că interesul nostru este să continuăm planurile de expansiune, investițiile în anul financiar 2022-2023 s-au ridicat la peste 70 milioane lei. Mulțumim și colegilor din departamentele care se implică în buna desfășurare a acțiunilor din drogherii, în urma cărora am ajuns deja la 140 de filiale.”
„Planul de extindere continuă și în noul an financiar. Ne propunem deschiderea de noi filiale și modernizarea unora deja existente, dar și o extindere a depozitului central din Timișoara cu 12.000 mp. planul de investiții pentru anul financiar 2023-2024 Are alocat un buget de peste 100 milioane lei, ceea ce ne permite dezvoltarea sustenabilă a rețelei de magazine, dar și a centrului de distribuție și a sediului central”- Cristian Crișan, administrator dm România.
Magazinul online dm și aplicația „dm-ul meu”, lansate în urmă cu aproximativ un an, au adus rezultate pozitive. Clienții pot găsi pe platforma online peste 12.000 de articole care sunt și prezente fizic în drogheriile dm.
Printre cele mai performante categorii în online shop se numără categoriile de îngrijire pentru față și corp, machiaj și cele destinate bebelușilor și copiilor, dar și produsele de alimentație și detergenți.
Pentru primul an, online shop-ul dm a înregistrat peste 7 milioane de vizite și peste 350 mii de clienți înregistrați online, cărora le-au fost livrate peste 1.500.000 de articole.
Inițiativele sociale și ecologice sunt nelipsite din strategia companiei de a contribui la bunăstarea comunității.
„Ne străduim să extindem eforturile noastre în fiecare an, astfel încât impactul angajamentului nostru să fie unul durabil. Credem că împreună cu partenerii, clienții și membrii comunităților din care facem parte la nivel de țară, suntem responsabili să avem grijă atât de mediu, cât și de membrii comunității. De aceea, respectând planul de sustenabilitate, ne propunem să creștem impactul pozitiv în mod constant, păstrând mereu în gând viitorul pe care ni-l dorim și pașii pe care trebuie să-i facem pentru a-l obține”, a declarat Daniela Jordanovski, manager marketing & achiziții al dm drogerie markt.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar în România, lanțul de magazine este prezent de 16 ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 1.600 de locuri de muncă și a deschis 139 de magazine.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).