Dulcinella, producător de prăjituri originar din Republica Moldova şi prezent în România din 2019, a achiziţionat cu 800.000 de euro un teren de 19.000 de metri pătraţi în Capitală, unde vrea să relocheze producţia din Piatra Neamţ. În paralel, compania vizează extinderea prezenţei în supermarketuri, inclusiv sub private label pentru fiecare dintre brandurile de retail.
„Deşi există deschidere spre zona de dulciuri artizanale, 70% dintre români folosesc preponderent lanţurile de retail pentru achiziţia de dulciuri şi produse de patiserie. (..).Pasul următor este întrarea în supermarketuri, inclusiv sub private label, pentru fiecare dintre brandurile de retail”, spune Sergiu Diaconu, reprezentant acţionari Dulcinella.
Lantul Dulcinella a fost lansat în anul 2005, în Republica Moldova, şi a intrat pe piata românească în 2019. Compania are o fabrică la Târgu Neamţ şi peste 120 angajati. Din 2024, firma este deţinută de Cornelius H Group, un fond de investiţii înregistrat în Marea Britanie, lansat de investitori din Republica Moldova. În prezent, lantul Dulcinella are 20 de cofetării la nivel national, în Bucureşti, Suceava, Iaşi, Bacău, Botoşani, Roman, Piatra Neamţ, Paşcani şi Fălticeni. În Bucureşti, noile locaţii s-au deschis în Promenada Mall şi Mega Mall, iar în zona Moldovei cele două noi puncte Dulcinella s-au deschis în Iulius Mall Suceava şi Palas Iaşi.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).