20.6 C
București
vineri, iunie 14, 2024

Retail – eMAG alocă 900 de milioane de lei pentru investiții în 2024 – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

La nivelul anului 2023, eMAG România a înregistrat o cifră de afaceri de 5,979 miliarde lei, în creștere cu 11% față de anul precedent.

Dante International SA, compania care cuprinde eMAG România, Fashion Days România şi care realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi eMAG Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,824 miliarde de lei, în creștere cu 8,3% față de 2022.

“Datorită acestor investiții, în anul fiscal încheiat în luna martie 2024, clienții au efectuat de 2,6 ori mai multe comenzi față de 2020, înaintea demarării planului de investiții, de la 21,5 milioane la 56 milioane de comenzi.”, a spus Tudor Manea.

La nivelul anului 2023, eMAG România a înregistrat o cifră de afaceri de 5,979 miliarde lei, în creștere cu 11% față de anul precedent. Dante International SA, compania care cuprinde eMAG România, Fashion Days România şi care realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi eMAG Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,824 miliarde de lei, în creștere cu 8,3% față de 2022. Freshful by eMAG a raportat creșterea numărului de clienți la 175.000 şi dublarea cifrei de afaceri în 2023, obținând venituri de peste 250 milioane de lei.

Tudor Manea, CEO Group eMAG, a făcut bilanțul pentru planul de investiții  pe trei ani, de 3,2 miliarde de lei, lansat în 2021.

“La capătul celor trei ani, marcați de investiții în logistica de ecommerce, tehnologie și antreprenoriat, grupul eMAG și-a consolidat prezența în Europa de Sud-Est, în România, Bulgaria, Ungaria și Grecia, deschizând verticale noi de business și extinzând gama de produse.”

“Datorită acestor investiții, în anul fiscal încheiat în luna martie 2024, clienții au efectuat de 2,6 ori mai multe comenzi față de 2020, înaintea demarării planului de investiții, de la 21,5 milioane la 56 milioane de comenzi.”, a spus Tudor Manea.

Coșul mediu de cumpărături este 270 de lei la nivelul lunii mai 2024.

„Investițiile din ultimii trei ani reprezintă fundația care ne permite azi să oferim clienților aproape orice au nevoie, de la produse pentru rutina zilnică la mâncare sau îmbrăcăminte, prin servicii care îi ajută să economisească timp și bani”, a mai spus Tudor Manea, CEO, Group eMAG.

În acest an fiscal, Grupul eMAG are în vedere o creștere de 11-15% a cifrei de afaceri, la nivelul grupului, și o creștere similară pentru eMag România. De asemenea, grupul are planificate investiții de aproximativ 900 milioane de lei, în extinderea companiilor în regiune, în diversificarea serviciilor de plată flexibilă, în AI și tehnologie, precum și în infrastructura logistică și extinderea gamei pentru companiile grupului.

O parte din investiția la nivel de grup se îndreaptă către creșterea infrastructurii companiei Freshful by eMAG. Depozitul actual din București a atins capacitatea maximă, și compania caută să deschidă un nou depozit în București. Planul de expansiune prevede ca în doi-trei ani Freshful să deschidă depozite și în țară, în principal în marile orașe: Iași, Cluj, Timișoara, Brașov.

eMAG a lansat recent Genius în Bulgaria și Ungaria, la aproape patru ani de la lansarea din România pentru a le oferi tuturor clienților din Europa Centrală și de Est o soluție prin care pot economisi timp și bani cu ajutorul ofertelor exclusive și a livrării gratuite.

În mai puțin de două luni, Genius a atras 100.000 de utilizatori în Bulgaria, iar în Ungaria 50.000, în mai puțin de o lună. Lansarea internațională vine la scurt timp după exinderea în 300 de noi localități în România, făcând astfel avantajele comerțului online accesibile unui număr mare de oameni. În România, serviciul este disponibil în patru aplicații de shopping: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, iar în Bulgaria și Ungaria în două aplicații: eMAG și Fashion Days.

Extinderea Genius în cele două țări vine după o perioadă în care clienții cumpără din categorii tot mai diverse, de la suplimente alimentare, produse dermato-cosmetice, fashion sau băuturi, pentru care eMAG a lansat o suită de formate de tip shop-in-shop care ajută clienții să exploreze mai ușor gama disponibilă. Procentul clienților care cumpără din mai mult de șapte categorii a crescut de la 11% la 20% în ultimii patru ani.

Cu ajutorul etichetei Super Preț, clienții din Romania pot să identifice prețuri bune pentru peste 500.000 de produse. De curând, eticheta Super Preț, care în România reprezintă 34% din vânzările realizate pe eMAG.ro, a fost introdusă și în Bulgaria și Ungaria.

Prin programul Easy Buy Back, dezvoltat de eMAG împreună cu Flip, clienții pot achiziționa online telefoane noi de pe eMAG, obținând la schimb bani pentru dispozitivele vechi prin intermediul Flip. Programul este disponibil din această lună în toate cele trei țări: România, Ungaria, Bulgaria.

Lansarea Genius pentru clienții eMAG din Bulgaria și Ungaria se bazează pe extinderea accelerată a punctelor de livrare de proximitate, dezvoltată de compania de curierat Sameday. Astfel 8.500 de puncte de livrare în proximitate vor fi disponibile până la finalul acestui an în România, Ungaria și Bulgaria, față de cele 5.000 la începutul anului 2024.

Extinderea serviciilor financiare flexibile din Wallet reprezintă o altă zonă în care investițiile eMAG se vor concentra în anul următor. Astăzi, în Romania, sunt peste 2 milioane de clienți eligibili care folosesc cel puțin o metodă de plată în rate: dupa 30 de zile, în 4 rate, în 12 rate prin HeyBlu. Din luna aprilie a acestui an, serviciul de finanțare în 12 rate din a devenit disponibil pentru cumpărături de până la 10.000 de lei pentru aproape orice categorie de produse de pe platforma eMAG, inclusiv pentru produsele vândute de sellerii din Marketplace.

În ultimii trei ani, numărul sellerilor activi pe platformă s-a dublat, ajungând la 56.000. De asemenea numărul comercianților români care exportă prin eMAG Marketplace in Ungaria și Bulgaria s-a dublat la peste 12.000 în ultimul an, iar volumul ofertelor pe care le pun la dispoziție pe platforma eMAG se ridică la 22,3 milioane, mai mult decât dublu față de anul precedent.

Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.

„În următoarea etapă a evoluției noastre, prioritatea este să continuăm să oferim o experiență impecabilă clienților, iar tehnologia dezvoltată de eMAG și IA vor juca un rol cheie, întrucât ne vor permite să facem cât mai ușoară experiența de cumpărare și să menținem prețurile cât mai mici la clienți, crescând productivitatea și eficiența”, a spus Tudor Manea, CEO, Group eMAG.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!