24.5 C
București
miercuri, aprilie 23, 2025

Retail – Fabricile îmbuteliază apă minerală la foc continuu: canicula a majorat vânzările şi cu mai bine de 10% pentru unele branduri. Anual, un român consumă peste 106 litri de apă îmbuteliată, conform Global Data. Din această cantitate, 75% reprezintă apa minerală naturală – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Fabrica de îmbuteliere a apei minerale naturale Tuşnad a fost construită în anul 1973, în localitatea Tuşnadu Nou, iar activitatea unităţii de producţie a început un an mai târziu.

„Vânzările de ape mine rale din portofoliul companiei în iunie 2024 faţă de iunie 2023 au înregistrat o creştere de două cifre astfel: Borsec peste 10%, şi rezultate spectacu loase înregistrate de apa minerală naturală Stânceni cu o creştere de peste 35%“...

Fabrica de îmbuteliere a apei minerale naturale Tuşnad a fost construită în anul 1973, în localitatea Tuşnadu Nou, iar activitatea unităţii de producţie a început un an mai târziu. Reprezentanţii Apemin Tuşnad spun că anul acesta numărul de bucăţi vândute la începutul verii a avansat cu 4,6%.
Canicula a majorat vân­zările de apă, atât în magazine, cât şi la terase, şi deşi deşi vara este cel mai important sezon pentru această piaţă, luna iunie şi începutul acestui luni au fost peste nivelul din perioada similară a anului trecut, spun producătorii.

„Vânzările de ape mine­rale din portofoliul companiei în iunie 2024 faţă de iunie 2023 au înregistrat o creştere de două cifre astfel: Borsec peste 10%, şi rezultate spectacu­loase înregistrate de apa minerală naturală Stânceni cu o creştere de peste 35%“, spune Mihaela Drăghici, PR manager în cadrul Romaqua Group, cel mai important îm­buteliator de ape minerale. Ea adaugă că majorări de vânzări au cunoscut şi alte branduri din portofoliul com­paniei precum Albacher (peste 17%) şi Giusto (peste 10%)

„Am făcut faţă cererii mai mari printr-un efort conside­rabil din punct de vedere logistic, dar şi prin stocuri create din timp, producţia lucrând la foc continuu de mai mult de două luni“, a punctat Mihaela Drăghici.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!