♦ Grégoire Vigroux, preşedinte La French Tech Bucharest: În cadrul French Tech am sprijinit start-up-urile franceze să se dezvolte dincolo de graniţele Franţei, iar start-up-urile româneşti să se îndrepte spre Franţa şi încurajăm parteneriatul între cele două ecosisteme. La French Tech, organizaţie care are ca obiectiv dezvoltarea startup-urilor româneşti şi promovarea colaborărilor franco-române în domeniul tehnologiei, a organizat cea de-a cincea ediţie a „French Tech Romanian Touch”, eveniment care a adunat peste 500 de participanţi şi lideri ai unora dintre cele mai mari companii active pe piaţa din România. De asemenea, evenimentul a atras şi noi companii franceze care au venit atât pentru a participa în cadrul French Tech – Romanian Touch cât şi pentru a cunoaşte piaţa din România.
„Piaţa din România este în creştere, are oameni competenţi, muncitori şi care ştiu multe limbi străine – ceea ce e un avantaj foarte mare. Au venit cinci firme de tehnologie din Franţa special pentru evenimentul acesta dar şi să vadă piaţa din România.“ „De altfel, circa 38 de firme din Franţa, listate la CAC 40, bursa din Paris, sunt prezente la acest eveniment. Şi mai sunt start-up-uri din România care au crescut local şi care vor să se dezvolte şi pe piaţa din Franţa. Iar pentru noi, ca French Tech, e mai uşor să găsim start-up-uri româneşti pentru firmele mari, pentru ca ele să colaboreze. Noi, la La French Tech începem cu Bucureşti, cu România, pentru piaţa din estul Europei, apoi mergem spre Republica Moldova, Ungaria, Serbia, Ungaria, Grecia. Dar primul stop este România”, a spus pentru ZF Ralph Parisot, Head of Development în cadrul La French Tech Bucharest. El a explicat că piaţa din România este atractivă pentru antreprenorii şi companiile din Franţa având o cultură similară şi o limbă latină, destul de uşor de înţeles sau învăţat. De asemenea, şi ambasadorul Franţei în România, Nicolas Warnery a spus în cadrul celei de-a doua ediţii din acest an a evenimentului French Tech – Romanian Touch că piaţa din România se află în continuă creştere, având oameni competenţi şi muncitori şi ponteţial mare de dezvoltare. Grégoire Vigroux, antreprenor şi preşedinte al La French Tech Bucharest, a vorbit în cadrul evenimentului despre obiectivele pe care şi le-a propus prin organizarea celor opt evenimente anuale ce se conturează şi au loc sub umbrela La French Tech Bucharest. „În cadrul French Tech am sprijinit şi sprijinim start-up-urile franceze să se dezvolte dincolo de graniţele Franţei, iar start-up-urile româneşti să se îndrepte spre piaţa din Franţa şi încurajăm parteneriatul între cele două ecosisteme. Practic, La French Tech este un fel de conector între ecosistemele şi start-up-urile din România şi cele din Franţa. Avem aproape 70 de comunităţi French Tech în întreaga lume, pe toate continentele, dar cea din România este cea mai mare în ceea ce priveşte evenimentele, datorită sponsorilor şi networkingului pe care l-am creat. În medie, La French Tech organizează în România opt evenimente pe an, cu o medie de 500 de participanţi”, a spus Grégoire Vigroux. Nicolas Warnery, ambasadorul Franţei în România► România are oameni competenţi şi muncitori, iar piaţa are potenţial mare de dezvoltare. Grégoire Vigroux, preşedintele La French Tech Bucharest şi organizator al evenimentului French Tech – Romanian Touch► În cadrul French Tech am sprijinit start-up-urile franceze să se dezvolte dincolo de graniţele Franţei, iar start-up-urile româneşti să se îndrepte spre Franţa şi încurajăm parteneriatul între cele două ecosisteme. Practic, La French Tech este un fel de conectator între ecosistemele şi start-up-urile din România şi cele din Franţa. Institutul nostru din România este format din 16 antreprenori şi suntem cu toţii voluntari. Sunt aproape 70 de comunităţi French Tech în întreaga lume, pe toate continentele, dar cea din România este cea mai mare în ceea ce priveşte evenimentele, datorită sponsorilor şi networkingului. În medie, La French Tech în România organizează opt evenimente pe an, cu o medie de 500 de participanţi.. Ralph Parisot (dreapta), head of development, La French Tech Bucharest, şi organizator al French Tech – Romanian Touch► În luna mai a acestui an am avut o primă ediţie la Ambasada României, unde au participat 150 de oameni, iar 100 de români care au plecat din Bucureşti spre Paris. Iar în partea a doua a evenimentului, din seara asta (n.red. joi, 26 septembrie) s-au înscris 680 de persoane.► Anul viitor vrem să facem mai multe evenimente de networking. Alexandra Sinn, Air France► Air France, una dintre cele mai mari companii aeriene din Europa, a luat naştere în 1933, prin fuziunea cu compania KLM. Încă de la începutul activităţii, Air France a construit şi a susţinut legătura dintre Franţa şi România şi va continua să facă acest lucru. Air France-KLM este lider de transport aerian în ceea ce priveşte traficul internaţional din Europa. Andrei Savin, Brinel► Pentru noi, la Brinel, „digitalul” este reprezentat de combinaţia perfectă între oameni, tehnologie şi procese. Avem nevoie de o bază de inovaţie şi este esenţial să începem cu o mentalitate deschisă spre învăţare. Investim în menţinerea unui cadru adecvat de inovaţie, împreună cu partenerii noştri, şi investim în cocrearea de noi produse pentru viitor.► Mantra noastră este representantă de date. Datele, de la stocarea acestora, la mutarea în cloud şi la înţelegerea reală a lor, pentru a le monetiza în cazuri de utilizare, sunt foarte importante. Ioana Mirea, The Recursive► Viziunea noastră este să devenim cel mai progresiv partener pentru ecosistemul tehnologic. De ce storytelling? Pentru că este instrumentul suprem pentru startup-urile tehnologice. O poveste bine construită a unui startup iese în evidenţă pe o piaţă aglomerată, promovând încrederea, credibilitatea şi conştientizarea. Andrei Hoştiuc, Apa Nova – Veolia► Apa Nova Bucureşti este furnizorul de servicii de apă potabilă şi canalizare din Bucureşti. Compania şi-a continuat extinderea activităţilor şi anul acesta, spre exemplu, Apa Nova Ploieşti (ANP), parte a Veolia România, a semnat în vara acestui an actul adiţional care prevede prelungirea contractului de concesiune până în 2037 privind serviciile de apă şi canalizare din municipiul Ploieşti. Odată cu extinderea contractului, compania urmează să asigure accesul la servicii de apă şi canalizare pentru peste 99% din populaţia municipiului. Benjamin Turquin, BRD Insurances► Suntem parteneri ai French Tech încă de la început şi ne dorim să rămânem parteneri pe termen lung. Deoarece suntem o companie cu aproximativ 150 de angajaţi, dezvoltăm produse noi în mod regulat. Şi pentru noi, toate aceste tehnologii noi, aceste noi abordări în călătoriile clienţilor, în modul în care interacţionăm cu clienţii noştri, sunt extrem de importante. Ştiţi, asigurările se bazează pe date, deci datele sunt extrem de importante. Bogdan Ioniţă, Miro / Zitec
► Zitec este un partener tehnologic pentru companii din Franţa, România şi din întreaga lume de mai bine de 20 de ani. Şi avem această pasiune pentru a crea comunităţi, pe care La France Tech le-a adunat aici. Pasiunea noastră pentru crearea comunităţilor a dus la construirea produsului care este astăzi Miro. Yannis Jacob Draghici, Oracle► Sunt aproximativ 5.000 de colaboratori care lucrează în România şi sute de alţi români care fac ca Oracle să strălucească în toate colţurile lumii. Aş putea să vă vorbesc şi despre parteneriatele noastre solide cu companiile franceze, cum ar fi BNP Paribas, care a fost unul dintre invitaţii noştri de onoare la ultima noastră conferinţă. Aş putea să vă vorbesc şi despre modul în care Oracle ajută start-up-urile să se concentreze pe creştere, oferindu-le infrastructuri accesibile şi adaptate, în loc să fie împiedicate de costuri din ce în ce mai ridicate. Aş putea să vă vorbesc despre colaborările noastre cu Nvidia, dar şi cu concurenţii noştri, Amazon, Microsoft, Google, deoarece la Oracle credem într-o lume deschisă, în care nu există bariere tehnologice care să împiedice inovaţia de astăzi. Mincho Pachikov, Accor Hotel Pullman► Accor este de fapt un grup mondial în acest moment, dar el şi-a început activitatea în Franţa în urmă cu peste 50 de ani. În prezent, grupul are în portofoliu peste 40 de mărci şi am venit în România acum exact 30 de ani, în 1994, cu primul hotel din această parte a Europei. A fost, de fapt, primul hotel modern din perioada democraţiei, după schimbări şi revoluţie.► În prezent, hotelul nostru este Pullman Bucharest World Trade Center şi, pe lângă cele 205 camere avem facilităţi pentru conferinţe, spaţii de birouri şi restaurante. Şi continuăm să ne dezvoltăm, iar planul nostru este să ajungem în următorii trei – cinci ani la 50 de hoteluri în România, ceea ce ar reprezenta mai mult decât dublarea numărului actual. Aurelia Costache, EY► În primul rând, la EY suntem foarte interesaţi să susţinem start-up-urile din România, cât şi pe cele internaţionale. ► Aş vrea să vorbesc şi despre programul EY Entrepreneur of the Year care are deja o tradiţie de 38 de ani la nivel global, fiind nu doar o recunoaştere a realizărilor antreprenoriale, ci şi o oportunitate remarcabilă de dezvoltare şi de creştere, de conectare la reţeaua naţională şi, mai ales, globală de antreprenori, lideri din diverse sectoare. Dana Petcu, Guerlain► Ne place foarte mult tehnologia. Anul acesta, am prezentat la VivaTech, Dream Garden, un spaţiu de întâlnire, unde inovaţia, know-how-ul, creativitatea şi durabilitatea se îmbină, oferind soluţii dezvoltate de cadrul companiei noastre. Antoine Enache, HN Services► Am onoarea de a conduce HN Services, o companie de servicii IT digitale, fondată în Franţa în 1983. În prezent, avem 2.000 de angajaţi la nivel european. În ceea ce priveşte piaţa din România, în 2006, am deschis primul nostru birou în afara Franţei, în Bucureşti. În prezent, HN România este orientată spre pieţele internaţionale, nu servim doar pieţele locale, ci am avut şi oportunitatea de a colabora cu noi clienţi străini.► În ultimii 18 ani, am fost martorii transformării şi îmbunătăţirii acestei ţări, menţinând totodată un nivel ridicat de excelenţă în talentul tehnic.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).