11.8 C
București
miercuri, octombrie 16, 2024

Retail – Grupul german Fuchs, care a finalizat o investiţie de 8,5 mil. euro, vrea să-şi dubleze cifra de afaceri în zece ani, în special din mărci private – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Fuchs Condimente România, parte a grupului german Fuchs, a investit 8,5 milioane de euro în extinderea fabricii din Curtea de Argeş şi mai investeşte încă 5,5 milioane de euro în utilaje şi automatizarea proceselor de producţie în următorii ani. Obiectivul este de a dubla cifra de afaceri, până la 70 de milioane de euro, în

Fuchs Condimente România, parte a grupului german Fuchs, a investit 8,5 milioane de euro în extinderea fabricii din Curtea de Argeş şi mai investeşte încă 5,5 milioane de euro în utilaje şi automatizarea proceselor de producţie în următorii ani. Obiectivul este de a dubla cifra de afaceri, până la 70 de milioane de euro, în zece ani din creşterea ponderii vânzărilor de mărci private din portofoliu.

„Ne aşteptăm la creşterea de mărci private în viitor, ca ur­mare vom investi în această direcţie. (…) Partea mărcilor pri­vate a crescut dramatic în ultimii ani în Fuchs. Acum

trei-patru ani vorbeam de 5-10%, iar acum mărcile private ale ma­rilor retaileri sunt 30-35% din total business. Vrem să mergem şi către alţi retaileri, chiar şi din alte ţări“, a spus Uwe-Jens Karl, director general al Fuchs Condimente România.

El a fost prezent la evenimentul prin care a fost anun­ţa­tă noua investiţie din fabrică, care a fost realizată din fon­duri proprii şi a vizat extinderea centrului logistic şi de pro­duc­ţie de la 11.000 de metri pătraţi la 21.000 de metri pătraţi.

Executivul a subliniat că există o cerere şi o creştere pe mărci private, unde producătorul brandurilor Fuchs şi Cosmin vrea să ajungă chiar până la 80% din vânzări din mărcile pentru retaileri în viitor. „Planificăm ca 80% din vânzările din fabrică să vină din mărcile private, care vor creşte mult mai repede în următorii ani şi printr-o luptă concurenţială mai intensă“, a întărit Uwe-Jens Karl.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!