Grupul Żabka, rețeaua de magazine de proximitate din Polonia, a finalizat achiziționarea pachetului majoritar al companiei DRIM Daniel Distribuție FMCG, unul dintre principalii jucători în distribuția de produse FMCG în România. Valoarea tranzacției nu a fost precizată și este supusă aprobărilor autorităților de reglementare.
Cu peste 10.000 de magazine, servicii de livrare la domiciliu, soluții digitale și deservind mai mult de 3 milioane de clienți zilnic, Grupul Żabka este una dintre cele mai mari rețele de magazine de proximitate din Polonia.
„Aceasta este o investiție strategică și oferă întregului Grup o perspectivă unică de dezvoltare ulterioară și acces la o piață nouă, printr-un parteneriat cu unul dintre cei mai mari distribuitori locali de produse FMCG. Parteneriatul cu DRIM va contribui fără îndoială la creșterea potențialului nostru de a oferi soluții inovatoare clienților și partenerilor noștri, va permite diversificarea ulterioară a operațiunilor noastre și va asigura creșterea suplimentară” – a declarat Tomasz Blicharski, Vicepreședinte al Consiliului de Administrație, Director General al Żabka Future/EVP.
„Eu și familia mea suntem foarte entuziasmați de parteneriatul nostru cu Grupul Żabka. Credem că este un pas care va duce organizația noastră la următorul nivel. Fundamentul acestui parteneriat este unul foarte solid, deoarece împărtășim valori foarte similare, suntem aliniați cu oportunitățile de pe piața românească și suntem conduși de entuziasmul necesar pentru a urmări aceste oportunități.” a spus Radu Trandafir, Manager de Strategie al DRIM Daniel Distribuție FMCG.
„Ceea ce a contat foarte mult în decizia noastră de a intra în parteneriat cu Żabka sunt imensele posibilități oferite principalilor stakeholderi: clienți, angajați și furnizori – spune Radu Trandafir, Manager de Strategie la DRIM Daniel Distribuție FMCG.
După obținerea aprobărilor pentru tranzacție, prioritatea va fi continuarea dezvoltării accelerate a DRIM, ghidată de combinarea poziției puternice pe piață a DRIM cu expertiza în retailul de proximitate și forța financiară a Grupului Żabka.
“Construim un parteneriat cu o companie care beneficiază de încredere imensă din partea partenerilor de afaceri și a clienților săi pe piața internă, dar care crește și aderă la standardele la care ne-am angajat la Żabka. Valorile comune, respectul reciproc și încrederea formează o bază solidă pentru un parteneriat strategic și proiectele ambițioase pe care le avem în plan. Ne-am dedicat ultimul sfert de secol unei creșteri dinamice în Polonia, și astăzi începem următorul stadiu, care implică începerea operațiunilor pe o piață europeană nouă – a declarat Tomasz Suchański, CEO al Grupului Żabka.
Istoricul de creștere și potențialul de dezvoltare viitoare al pieței românești, alături de profilul consumatorului similar celui polonez, poziționează România ca o direcție geografică naturală pentru extinderea Grupului Żabka.
Acest pas revoluționar urmează unei analize profunde a pieței românești și studii ale preferințelor locale ale consumatorilor.
DRIM Daniel Distribuție este o companie de o familie, cu o experiență extinsă în industria de FMCG, bucurându-se de un respect semnificativ în România și fiind gestionată în prezent de a doua generație de antreprenori.
În aproape 30 de ani de operare, DRIM Daniel a construit o infrastructură avansată de logistică și și-a consolidat poziția ca un partener de încredere între furnizori și proprietarii magazinelor tradiționale.
Drept rezultat, a devenit una dintre cele mai mari rețele de distribuție de produse FMCG pe piața locală, având peste 800 de angajați și furnizând aproximativ 12.000 de magazine de retail tradițional.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).