20.6 C
București
vineri, iunie 14, 2024

Retail – Harta celor mai mari exituri făcute de antreprenorii locali în capitalism: Doar 17 dintre cele 42 de judeţe au dat cel puţin o companie în top 50 de exituri. Alba, Bucureşti, Cluj, Ilfov şi Suceava sunt lideri la avânt şi iniţiativă antreprenoriale – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Harta celor mai mari exituri făcute de antreprenorii locali în capitalism: Doar 17 dintre cele 42 de judeţe au dat cel puţin o companie în top 50 de exituri.

Îngheţata Betty Ice, farmaciile Help Net şi berea Neumarkt sunt doar câte va dintre brandurile româneşti create de antreprenori locali care, în urma unor tranzacţii de zeci sau chiar sute de milioane de euro, au ajuns în portofoliul unor giganţi străini.

Doar o treime dintre afacerile de familie din România ajung cea la a doua generaţie, în timp ce 10% sunt predate şi celei de a treia ge neraţii, conform celor celor mai recente date.

♦ Harta celor mai mari 50 de exituri realizate de oamenii de afaceri din România reprezintă un mod bun pentru a vedea care sunt polii de business ai ţării, unde au existat atât avânt şi iniţiativă antreprenoriale, cât şi interes de investiţii din partea marilor grupuri care au cumpărat aceste afaceri ♦ Aşadar, care sunt cele mai prolifice judeţe din România din perspectiva creării de companii locale atrăgătoare pentru investitori?

Îngheţata Betty Ice, farmaciile Help Net şi berea Neumarkt sunt doar câte­va dintre brandurile româneşti create de antreprenori locali care, în urma unor tranzacţii de zeci sau chiar sute de milioane de euro, au ajuns în portofoliul unor giganţi străini.

Doar o treime dintre afacerile de familie din România ajung cea la a doua generaţie, în timp ce 10% sunt predate şi celei de a treia ge­neraţii, conform celor celor mai recente date.

Există businessuri antreprenoriale create cu gândul de a fi vândute, iar acesta este în special cazul celor din domeniul tehnologiei – un domeniu unde România şi-a creat deja un nume, dar nu numai.

Există şi acele exemple unde businessurile au fost fondate pentru a fi duse mai departe, doar că a existat un moment în care antre­prenorii au realizat că nu au capitalul, forţa de negociere sau know-how-ul să facă asta.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!