2.5 C
București
marți, ianuarie 31, 2023

Retail – H&M va plăti unor angajați un bonus uriaș – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Bulgac, președinte Digi: Vom închide acest an cu venituri totale de aproximativ 1,5 miliarde de euro.

Grupul suedez Hennes & Mauritz AB (H&M) a acceptat să plătească, în ianuarie, un bonus de 500 euro pentru aproximativ 4.000 de angajați ai magazinelor din Spania, au anunțat sindicatele spaniole UGT și CCOO, după ce rivala Inditex a oferit 1.000 euro asistenților de vânzări din Spania, transmite Reuters.

"Bonusul acordat de H&M este mai scăzut dar mai mulți angajați vor beneficia de el", a explicat Lucia Trenor, reprezentant al CCOO, adăugând că bonusul Inditex, care va fi plătit în februarie 2023, depinde de numărul de ore pe care le lucrează asistenții de vânzări.

Grupul suedez Hennes & Mauritz AB (H&M) a acceptat să plătească, în ianuarie, un bonus de 500 euro pentru aproximativ 4.000 de angajați ai magazinelor din Spania, au anunțat sindicatele spaniole UGT și CCOO, după ce rivala Inditex a oferit 1.000 euro asistenților de vânzări din Spania, transmite Reuters.

Cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte din lume au răspuns solicitărilor angajaților lor de a fi mai bine plătiți în contextul inflației ridicate, arată Agerpres.

„Bonusul acordat de H&M este mai scăzut dar mai mulți angajați vor beneficia de el”, a explicat Lucia Trenor, reprezentant al CCOO, adăugând că bonusul Inditex, care va fi plătit în februarie 2023, depinde de numărul de ore pe care le lucrează asistenții de vânzări.

Reprezentanții H&M nu au răspuns solicitărilor de a comenta informația.

Grupul suedez va plăti 500 euro tuturor angajaților magazinelor sale care lucrează în Spania cel puțin din ianuarie 2022, și 250 euro celor care au lucrat cel puțin șase luni.

Sindicatele continuă negocierile, pentru a obține salarii mai mari, dincolo de bonus.

Luna trecută a fost anunțțat că H&M va tăia 1.500 de locuri de muncă pentru a reduce costurile, pe fondul diminuării cererii pe măsură ce consumatorii se confruntă cu creșterea costului vieții.

Compania suedeză are aproximativ 155.000 de angajați.

Se estimează că restructurarea va genera economii anuale de circa 182 milioane euro, care vor deveni vizibile în a doua jumătate a anului 2023.

În primăvară, H&M a anunțat va închide 240 de magazine la nivel global, inclusiv ca efect al sistării operațiunilor din Rusia, Belarus și Ucraina, pe fondul războiului.

Rusia reprezenta a doua cea mai mare piață a companiei, cu 4% din totalul vânzărilor.

Fără închiderile din Rusia, Ucraina și Belarus, vânzările în luna martie ar fi crescut cu 11%. H&M are acum probleme pe două dintre cele mai mari piețe ale sale, a remarcat Financial Times: anterior, grupul s-a confruntat cu un boicot în China, când jucătorul de fast-fashion a încetat să-și mai aprovizioneze bumbac din regiunea Xinjiang, pe fondul unor acuzații de muncă forțată. 

Per global, pentru acest an, H&M Group a planificat să deschidă 95 de magazine, în principal pe piețe noi din America de Sud și Europa de Est, dar și să închidă 240 de magazine. În cele din urmă, grupul va încheia anul cu aproximativ 145 de magazine mai puțin, conform Retail Detail. 

Anul trecut, până la 1.800 de magazine H&M au fost închise temporar, pe parcursul trimestrului încheiat pe 28 februarie 2021, reprezentând circa 36% din numărul total de magazine fizice.

În România, H&M și-a majorat afacerile în prima jumătate a anului fiscal, după o revenire puternică a vânzărilor în trimestrul al doilea, în pofida reducerii numărului de magazine din rețeaua locală, relevă date analizate de Profit.ro.

Vânzările H&M în România au crescut de peste două ori în trimestrul al doilea (perioada 1 martie-31 mai) comparativ cu intervalul similar al anului trecut, până la 542 milioane de coroane suedeze (53,27 milioane euro).

Vânzările au avansat cu 102% exprimate în coroane (+120% în lei), de la 268 milioane de coroane în trimestrul al doilea din 2020.

Creșterea vine după un declin anual de 18% (-13% în lei) înregistrat în primul trimestru.

Retailerul suedez a închis un magazin pe piața locală în intervalul analizat, rămânând cu o rețea de 56 de unități.

La nivelul primului semestru fiscal, între 1 decembrie 2020 și 31 mai 2021, vânzările H&M în România s-au majorat cu 19% (+27% în lei), la 1,046 miliarde de coroane (102,8 milioane euro).

Pe plan internațional, retailerul suedez a raportat vânzări de 86,57 miliarde de coroane (8,5 miliarde euro) după prima jumătate a anului fiscal curent, în creștere cu 4% comparativ cu vânzări de 83,6 miliarde de coroane cu un an în urmă.

Profitul net s-a situat la 2,2 miliarde de coroane (216 milioane euro), față de pierderi de aproape 4 miliarde de coroane în primul semestru al anului fiscal anterior.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!