3.5 C
București
duminică, ianuarie 12, 2025

Retail – Îmbuteliatorul Coca-Cola din România a avut volume cu 8% mai mici în 2023, a doua cea mai mare scădere în ultimul deceniu – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

♦ Un declin mai mare a fost adus de 2020, anul care a coincis cu izbucnirea pandemiei de Covid 19, perioadă care a adus o contracţie a consumului pe anumite categorii de produse.

Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcori toare, a avut în 2023 o scădere a volumelor de 8,3% faţă de anul precedent, arată ultimul raport al companiei.

„Volumele din România au scăzut cu 8,3%, reflectând un consumator care se confruntă cu provocări şi un consum care a scăzut în  primele nouă luni ale anului.

♦ Un declin mai mare a fost adus de 2020, anul care a coincis cu izbucnirea pandemiei de Covid 19, perioadă care a adus o contracţie a consumului pe anumite categorii de produse.

Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcori­toare, a avut în 2023 o scădere a volumelor de 8,3% faţă de anul precedent, arată ultimul raport al companiei. Aceasta este a doua cea mai mare scădere a volumelor îmbuteliatorului unor branduri precum Coca-Cola, Fanta, Sprite şi Dorna în ultimul deceniu, conform unei analize ZF pe baza datelor din arhiva ZF şi din rapoartele anuale ale gigan­tului.

„Volumele din România au scăzut cu 8,3%, reflectând un consumator care se confruntă cu provocări şi un consum care a scăzut în  primele nouă luni ale anului. Trendul s-a îmbunătăţit în trimestrul IV, volumele revenind pe creştere. Categoria băuturilor carbogazoase s-au redus cu mid single digits ( în jur de 4-6%), în ciuda faptului că brandul Coca-Cola Zero a crescut cu low single digit (sub 5%), iar categoriile de ener­gizante şi cafeaua au avut o creştere de peste 10% (strong double digit). Băuturile necarbo­natate au scăzut cu highteens (peste 17%)“, se arată în raportul citat.

 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!