Alina Şerban, regional sales manager Peek & Cloppenburg: Noi avem istorie în comerţul stradal, dar piaţa din România s-a concentrat în malluri şi atunci am urmat şi noi acest curs. Dacă pe viitor vor exista proiecte de dezvoltare în shopping stradal care să asigure şi infrastructura necesară, şi aici ne referim la locuri de parcare şi străzi pietonale, cu siguranţă că atenţia noastră se va îndrepta şi spre acest gen de magazine.
♦ Retailerul de modă Peek & Cloppenburg, cunoscut pentru magazinele sale de suprafaţă mare, de tip multibrand, are în România opt unităţi sub acest brand şi una singură ANSON’S ♦ Acesta din urmă e un brand dedicat bărbaţilor, pe când Peek & Cloppenburg are produse pentru femei, bărbaţi şi copii ♦ Retailerul, unul dintre cei mai mari actori din moda locală, a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 540 mil. lei, în creştere cu circa 23% faţă de 2021 şi cu aproape 80% peste nivelul din 2020.
În contextul inflaţionist actual, clienţii retailerului de modă Peek & Cloppenburg au devenit mai atenţi la preţuri şi la modul în care îşi cheltuie banii, spune Alina Şerban, regional sales manager în cadrul companiei.
„Consumatorul nostru am observat că a devenit mai atent la preţuri, mai sensibil la ofertele speciale şi la campaniile promoţionale comparativ cu anii trecuţi. Îşi alocă mai mult timp pentru a face cumpărături şi pentru a lua decizia finală. Aici intervenim noi cu serviciile şi cu o diversitate de produse astfel încât să prezentăm o ofertă atractivă.“
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).