19.5 C
București
luni, iunie 23, 2025

Retail – Interviu. Alina Şerban, Peek & Cloppenburg: În mod direct nu am fost afectaţi de inflaţie, dar clientul nostru a devenit mai atent la preţuri şi mai sensibil la ofertele speciale – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

♦ Retailerul de modă Peek & Cloppenburg, cunoscut pentru magazinele sale de suprafaţă mare, de tip multibrand, are în România opt unităţi sub acest brand şi una singură ANSON’S ♦ Acesta din urmă e un brand dedicat bărbaţilor, pe când Peek & Cloppenburg are produse pentru femei, bărbaţi şi copii ♦ Retailerul, unul dintre cei mai mari actori din moda locală, a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 540 mil.

Alina Şerban, regional sales manager Peek & Cloppenburg: Noi avem istorie în comerţul stradal, dar piaţa din România s-a concentrat în malluri şi atunci am urmat şi noi acest curs. Dacă pe viitor vor exista proiecte de dezvoltare în shopping stradal care să asigure şi infrastructura necesară, şi aici ne referim la locuri de parcare şi străzi pietonale, cu siguranţă că atenţia noastră se va îndrepta şi spre acest gen de magazine.
♦ Retailerul de modă Peek & Cloppenburg, cunoscut pentru magazinele sale de suprafaţă mare, de tip multibrand, are în România opt unităţi sub acest brand şi una singură ANSON’S ♦ Acesta din urmă e un brand dedicat bărbaţilor, pe când Peek & Cloppenburg are produse pentru femei, bărbaţi şi copii ♦ Retailerul, unul dintre cei mai mari actori din moda locală, a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 540 mil. lei, în creştere cu circa 23% faţă de 2021 şi cu aproape 80% peste nivelul din 2020.

În contextul inflaţionist actual, clienţii retailerului de modă Peek & Cloppenburg au devenit mai atenţi la preţuri şi la modul în care îşi cheltuie banii, spune Alina Şerban, regional sales ma­nager în cadrul companiei.

„Consumatorul nos­tru am observat că a devenit mai atent la preţuri, mai sensibil la ofertele speciale şi la campaniile promoţionale comparativ cu anii trecuţi. Îşi alocă mai mult timp pentru a face cumpărături şi pentru a lua decizia finală. Aici intervenim noi cu serviciile şi cu o diversitate de produse astfel încât să prezentăm o ofertă atractivă.“

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!