10.6 C
București
marți, aprilie 23, 2024

Retail – INTERVIU. Irina Pencea, general manager, eMAG România: Va fi un an de creştere, dar totul depinde de ce se întâmplă în jur, suntem foarte atenţi la context – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Irina Pencea, general manager, eMAG România: Mandatul pe care-l am este de a lega cât mai bine investiţiile pe care le-am făcut în ultimii ani pentru a le vinde mai mult românilor şi de a crea un echilibru foarte sănătos între venituri şi cheltuieli...

EMAG, cel mai mare retailer online local şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune, estimează că 2023 va fi un an de creştere a businessului, avansul urmând să fie determinat de modul în care evoluează alţi indicatori – de la putere de cumpărare până la sentimentul consumatorilor în legătură cu ceea ce se întâmplă în economie sau evoluţia conflictului de la graniţe.

Irina Pencea, general manager, eMAG România: Mandatul pe care-l am este de a lega cât mai bine investiţiile pe care le-am făcut în ultimii ani pentru a le vinde mai mult românilor şi de a crea un echilibru foarte sănătos între venituri şi cheltuieli, de a avea o creştere sustenabilă, în care ai o structură de costuri sănătoase pe care poţi scala în viitor.
♦ „Mi-e greu să spun un nume al unui competitor, pot doar să spun un fel de nume colectiv: offline-ul este, dacă vreţi, competitorul nostru cel mai mare.“

EMAG, cel mai mare retailer online local şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune, estimează că 2023 va fi un an de creştere a businessului, avansul urmând să fie determinat de modul în care evoluează alţi indicatori – de la putere de cumpărare până la sentimentul consumatorilor în legătură cu ceea ce se întâmplă în economie sau evoluţia conflictului de la graniţe.

„E greu de spus fix cât va fi, dar va fi un an de creştere. Noi estimăm că va fi de o cifră sau de două cifre, dar în prima parte a intervalului (n. red – puţin peste 10%). Depinde mult de ce se întâmplă în jur. Noi am învăţat anul trecut să fim foarte atenţi la context, analizăm mult mai des piaţa, asta facem, adică ne uităm la cum evoluează piaţa în fiecare lună, pe diversele paliere, că e online, că e offline, toate sursele pe care le avem, puterea de cumpărare, toate cifrele pe care le putem aduna astfel încât să putem reacţiona mai rapid, pentru că e clar că avem un context de incertitudine, nu ştim ce va veni. Toată lumea discută despre o potenţială criză, dacă va fi recesiune, când va fi, în ce ţări va fi“, a declarat într-un interviu pentru ZF Irina Pencea, care a preluat poziţia de general manager al eMAG în martie, după ce anterior a ocupat poziţia de director de marketing.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!