21.7 C
București
duminică, aprilie 14, 2024

Retail – Interviu. Marius Văcălău, chief executive officer la Lagardére Travel Retail: „De-a lungul celor 27 de ani de experienţă, Lagardére Travel Retail a devenit o adevărată şcoală de retail, un incubator de antreprenori de comerţ, oameni care fac primii paşi în acest business împreună cu noi“ – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Compania îşi croieşte drum pe piaţa românească, modelând-o, deja de aproape trei decenii, concentrându-se pe comerţul în zonele de tranzit urban - aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale şi centre de afaceri - şi având o reţea de aproape 300 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs şi Foodservice, sub 7 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So!Coffee, Natoo şi Pizza LaMia Stazione.

Câteva repere pentru afacerea din România: 7 branduri - Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So!Coffee, Natoo şi Pizza LaMia Stazione; 1 miliard de lei cifră de afaceri (200 milioane euro); aproape 300 de magazine şi peste 1.100 de locuri de muncă create.

Care ar putea fi legătura între un sendviş şi o carte cumpărate dintr-un magazin de la metrou, o pizza şi un ziar din supermarket, o cafea de la aeroport şi avionul mamut Airbus A380? Răspunsul este grupul Lagardére, o emblemă a businessului şi industriei franceze.

Lagardére Travel Retail este partea de afacere a legendarului colos francez care se ocupă cu cafeaua din aeroporturi, cu sendvişurile de la metrou şi cu multe alte lucruri care ţin de industria de retail destinat călătorilor. De altfel, Lagardére Travel Retail este campionul mondial al acestui „sport“, cucerind nu mai puţin de 42 de ţări-trofee. Compania îşi croieşte drum pe piaţa românească, modelând-o, deja de aproape trei decenii, concentrându-se pe comerţul în zonele de tranzit urban – aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale şi centre de afaceri – şi având o reţea de aproape 300 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs şi Foodservice, sub 7 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So!Coffee, Natoo şi Pizza LaMia Stazione. Este loc de mai mult pe piaţa românească, va veni şi al optulea brand? Sunt întrebări la care răspunde Marius Văcălău, chief executive officer la Lagardére Travel Retail.

Cât şi în ce aţi investit până acum în România şi pe ce segmente de afacere intenţionaţi să vă concentraţi? Vă veţi extinde?

Suntem în al 27-lea an de activitate în România, timp în care am adaptat tendinţele internaţionale în acord cu nevoile şi specificitatea pieţei locale, dezvoltând constant retailul modern de travel.

Câteva repere pentru afacerea din România: 7 branduri – Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So!Coffee, Natoo şi Pizza LaMia Stazione; 1 miliard de lei cifră de afaceri (200 milioane euro); aproape 300 de magazine şi peste 1.100 de locuri de muncă create. Performanţa în afaceri se reflectă şi în contribuţia anuală la bugetele de stat, care se ridică la aproximativ 750 mil. lei (150 mil. euro). Dincolo de cifre, ne mândrim cu titulatura de principal partener al editorilor de presă, reţeaua noastră de magazine permiţând distribuirea presei în întreaga ţară.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!