Julien Munch, CEO-ul Carrefour România: Tendinţa pe care o observăm este că românii sunt mai atenţi la preţ acum, comparativ cu 2020 sau 2019, şi mai responsabili în consum.
♦ Compania are local circa 400 de magazine sub mai multe formate, precum hipermarketuri, supermarketuri, proximitate şi discount ♦ Acestora li se adaugă operaţiunile online.
Julien Munch, executivul francez care conduce operaţiunile Carrefour de pe plan local, spune că a remarcat în ultima perioadă, marcată de scumpiri record, o serie de schimbări în comportamentul de consum al românilor. El vorbeşte despre o mai mare prudenţă a românilor la shopping şi despre orientarea lor către mărci private. Există însă şi o constantă şi anume faptul că produsele locale şi cele considerate a fi sănătoase sunt în continuare căutate.
„Am observat tendinţe majore la nivelul pieţei, iar unele dintre ele au fost confirmate şi de datele recente obţinute din canalele noastre proprii. Datele statistice colectate în aplicaţia noastră Act for Good, care la doi ani (de la lansare – n.red.) numără 1,5 milioane de utilizatori activi, arată câteva din preferinţele de consum ale românilor în 2022. Românii continuă să aleagă produse de calitate şi produse locale.“
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).