0.3 C
București
joi, februarie 6, 2025

Retail – La ce se uită românii când merg la shopping? Carrefour: Preţ, promoţie, brand, calitate şi provenienţă, aceştia sunt cei mai importanţi cinci factori. Carrefour are local circa 450 de magazine sub mai multe formate, plus operaţiuni online – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Carrefour (…) oferă atât produse de brand, cât şi 40 de mărci proprii distribuite pe diferite niveluri de preţ.

♦ Grupul a avut în 2022 (ultimul an pentru care există date publice) un business total de peste 14,7 mld.

BusinessMagazin Drumul de la un meşteşug învăţat de la bunica până la o afacere profitabilă.

Narcis Horhoianu, chief marketing officer & e-commerce, Carrefour România: Şi marca proprie a devenit, la rândul său, un brand recognoscibil în rândul clienţilor. Carrefour (…) oferă atât produse de brand, cât şi 40 de mărci proprii distribuite pe diferite niveluri de preţ.
♦ Grupul a avut în 2022 (ultimul an pentru care există date publice) un business total de peste 14,7 mld. lei (circa 3 mld. euro), cu 12,6% mai mare decât în 2021.

Preţ, promoţie, brand, calitate şi provenienţă, aceştia sunt – şi în această ordine – cei mai importanţi cinci factori după care se ghidează un român la shopping, spune Narcis Horhoianu, chief marketing officer & e-commerce în cadrul Carrefour România, unul dintre cei mai mari comercianţi autohtoni.

„Românii sunt atenţi la preţ şi caută oferte corecte. Un produs la un preţ competitiv este un factor im­por­tant în decizia de cumpărare“, explică executivul.

Totuşi, comparativ cu acum un deceniu, el observă o creştere sem­nificativă a importanţei brandului în procesul de achiziţie al românilor, cu o atenţie mai mare acordată calităţii şi valorii adăugate.

 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!