Narcis Horhoianu, chief marketing officer & e-commerce, Carrefour România: Şi marca proprie a devenit, la rândul său, un brand recognoscibil în rândul clienţilor. Carrefour (…) oferă atât produse de brand, cât şi 40 de mărci proprii distribuite pe diferite niveluri de preţ.
♦ Grupul a avut în 2022 (ultimul an pentru care există date publice) un business total de peste 14,7 mld. lei (circa 3 mld. euro), cu 12,6% mai mare decât în 2021.
Preţ, promoţie, brand, calitate şi provenienţă, aceştia sunt – şi în această ordine – cei mai importanţi cinci factori după care se ghidează un român la shopping, spune Narcis Horhoianu, chief marketing officer & e-commerce în cadrul Carrefour România, unul dintre cei mai mari comercianţi autohtoni.
„Românii sunt atenţi la preţ şi caută oferte corecte. Un produs la un preţ competitiv este un factor important în decizia de cumpărare“, explică executivul.
Totuşi, comparativ cu acum un deceniu, el observă o creştere semnificativă a importanţei brandului în procesul de achiziţie al românilor, cu o atenţie mai mare acordată calităţii şi valorii adăugate.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).