31.8 C
București
miercuri, iulie 24, 2024

Retail – La un an de la lansare, proiectul iniţiat de Auchan România şi Poşta Română privind vânzarea unor produse în incinta oficiilor poştale se încheie – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

În mai 2022, Auchan România şi Poşta Română au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare şi nealimentare în incinta oficiilor poştale din ţară.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către doar în limita a 250 de semne.

Auchan România şi Poşta Română au decis să încheie parteneriatul iniţiat în urmă cu un an prin care, în mai multe oficii poştale din ţară, au fost comercializate mai multe tipuri de produse alimentare şi nealimentare aflate în portofoliul retailerului francez. Decizia vine în urma analizelor interne ale Poştei Române, care au dus la concluzia că unele obiective interne ale companiei naţionale nu au fost atinse, spun oficialii Auchan.
“Din perspectiva companiei noastre, am validat încă o dată agilitatea cu care am reuşit într-un timp foarte scurt să ne imaginăm şi să punem în practică un nou model de comerţ în parteneriat, desfăşurat în spaţii neconvenţionale, cu produse preponderent româneşti, reuşind să aprovizionăm la timp produse utile pentru clienţii de proximitate. Pe de altă parte, a trebuit desigur să ţinem cont şi de specificul activităţii si de complexitatea operaţiunilor partenerului nostru”.

În mai 2022, Auchan România şi Poşta Română au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare şi nealimentare în incinta oficiilor poştale din ţară. Proiectul a debutat cu o etapă pilot în patru oficii poştale din Piteşti. „Chiar dacă proiectul a încetat, noi la Auchan România suntem recunoscători pentru oportunitatea de a fi testat acest model comercial”, spune Tiberiu Dăneţiu, Director de Marketing Auchan Retail România. Auchan România are în portofoliu 223 magazine, dintre care 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri şi 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care 176 în staţiile Petrom, cât şi magazinul online auchan.ro. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!