2.2 C
București
sâmbătă, ianuarie 18, 2025

Retail – Lidl, pe locul 6 în topul importatorilor locali, cu importuri de 1,5 -2 mld. euro. De ce? „Noi importăm direct“ – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Discounterul german Lidl, liderul comerţului românesc după cifra de afaceri, a fost în 2023 al şaselea cel mai mare importator de pe plan local, având importuri directe de 1,5-2 mld.

„Importurile, în cazul nostru, sunt realizate în mod direct, fără intermediari sau distribuitori locali, ceea ce face ca Lidl să fie prezent în acest gen de liste sau clasamente, spre deosebire de alţi jucători din piaţă care comercializează produse importate indirect, de către companii distribuitoare.

Discounterul german Lidl, liderul comerţului românesc după cifra de afaceri, a fost în 2023 al şaselea cel mai mare importator de pe plan local, având importuri directe de 1,5-2 mld. euro, potrivit estimărilor ZF ce au la bază datele INS şi informaţiile comunicate anterior de companie.

Nemţii sunt, de departe, cel mai bine poziţionat retailer în acest top, în ultimii ani ei clasându-se undeva între locurile patru şi şapte. Spre comparaţie, în 2022, primul an integral de prezenţă pe plan local, ei se găseau pe 22.

Cum explică situaţia oficialii companiei?

„Importurile, în cazul nostru, sunt realizate în mod direct, fără intermediari sau distribuitori locali, ceea ce face ca Lidl să fie prezent în acest gen de liste sau clasamente, spre deosebire de alţi jucători din piaţă care comercializează produse importate indirect, de către companii distribuitoare. În acelaşi timp, modelul nostru de business are la bază produse marcă proprie şi un tip de oferte sub forma unor săptămâni tematice, care aduc pe rafturile magazinelor Lidl produse specifice bucătăriilor din diverse ţări sau regiuni ale lumii.”

În 2023, România a importat bunuri şi servicii în valoare de 122 mld. euro, înregistrând un deficit comercial de 29 mld. euro.

 


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!