13.2 C
București
duminică, mai 18, 2025

Retail – Metro mizează pe un nou concept de magazine şi îl aduce la conducere pe Cristian Stoenică, un manager român care lucrează de 17 ani în companie – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Metro Cash & Carry România, unul dintre cei mai mari jucători din comerţul modern, l-a numit în funcţia de director de franciză şi membru în Consiliul de Adminis traţie al Metro Convenience Româ nia, o divizie creată în 2022 şi care a ajuns anul trecut la afaceri de 28 mili oane de lei.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către doar în limita a 250 de semne.

Cristian Stoenică, director de franciză şi membru al Consiliului de Administraţie al METRO Convenience România
♦ Reţeaua LaDoiPaşi a depăşit pragul de 2.400 de ma­ga­zine ♦ LaDoiPaşi Extra are şi ea peste 20 de unităţi.

Metro Cash & Carry România, unul dintre cei mai mari jucători din comerţul modern, l-a numit în funcţia de director de franciză şi membru în Consiliul de Adminis­traţie al Metro Convenience Româ­nia, o divizie creată în 2022 şi care a ajuns anul trecut la afaceri de 28 mili­oane de lei. Poziţia este una nou creată şi vine în contextul în care Metro testează deja piaţa cu brandul LaDoiPaşi Extra, operat de compa­nia Metro Convenience România, însă compania nu a dat detalii despre numărul de magazine deschise sub acest brand. Însă, LaDoiPaşi Extra are peste 20 de magazine în Capitală, conform datelor analizate de ZF.

Brandul LaDoiPaşi Extra este un format de franciză destinat zone­lor urbane mari, aflat încă într-o peri­oadă de testare.

„Cred cu tărie în potenţialul francizei LaDoiPaşi de a transforma comerţul tradiţional şi mă bucur să susţin activ această evoluţie“, a de­clarat Cristian Stoenică, director de franciză şi membru al Consiliului de Administraţie al METRO Conve­ni­ence România. El  şi-a început carie­ra la METRO România la începutul anului 2007, în departamentul ope­ra­ţional, unde a fost implicat în coor­donarea diviziilor Office şi Sezon. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!