Cristian Stoenică, director de franciză şi membru al Consiliului de Administraţie al METRO Convenience România
♦ Reţeaua LaDoiPaşi a depăşit pragul de 2.400 de magazine ♦ LaDoiPaşi Extra are şi ea peste 20 de unităţi.
Metro Cash & Carry România, unul dintre cei mai mari jucători din comerţul modern, l-a numit în funcţia de director de franciză şi membru în Consiliul de Administraţie al Metro Convenience România, o divizie creată în 2022 şi care a ajuns anul trecut la afaceri de 28 milioane de lei. Poziţia este una nou creată şi vine în contextul în care Metro testează deja piaţa cu brandul LaDoiPaşi Extra, operat de compania Metro Convenience România, însă compania nu a dat detalii despre numărul de magazine deschise sub acest brand. Însă, LaDoiPaşi Extra are peste 20 de magazine în Capitală, conform datelor analizate de ZF.
Brandul LaDoiPaşi Extra este un format de franciză destinat zonelor urbane mari, aflat încă într-o perioadă de testare.
„Cred cu tărie în potenţialul francizei LaDoiPaşi de a transforma comerţul tradiţional şi mă bucur să susţin activ această evoluţie“, a declarat Cristian Stoenică, director de franciză şi membru al Consiliului de Administraţie al METRO Convenience România. El şi-a început cariera la METRO România la începutul anului 2007, în departamentul operaţional, unde a fost implicat în coordonarea diviziilor Office şi Sezon.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).