8.6 C
București
miercuri, mai 14, 2025

Retail – METRO tatonează piaţa cu un nou concept în retailul de proximitate, LaDoiPaşi Extra, care vizează comunităţile urbane şi peri-urbane. Reţeaua numără deja 30 de unităţi în Bucureşti – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Situate în zone urbane dense, magazinele LaDoiPaşi Extra au suprafeţe cuprinse între 60 – 200 mp şi propun o varietate extinsă de produse alimentare şi non-alimentare, cu focus pe soluţii tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.

Metro Convenience România, compania prin care este operat noul brand de magazine, figurează la Re gistrul Comerţului ca fiind înfiinţată în 2022, iar pentru 2023 a raportat o cifră de afaceri de 28 de milioane de lei, pierderi de 20,2 milioane de lei şi un număr mediu de 133 de angajaţi, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe.

METRO România, cel mai mare wholesaler la nivel local, accelerează investiţiile pe segmentul retailului de proximitate, propunând un concept nou, LaDoiPaşi Extra, care vizează comunităţile urbane şi peri-urbane. Noul format completează portofoliul companiei pe segmentul retailului de proximitate, care include franciza LaDoiPaşi, şi care depăşeşte 2.400 de magazine în prezent.
„Este un format pe care încă îl testăm pentru a-i optimiza parametrii, dată fiind audienţa diferită, exclusiv din mediul urban, însă am parcurs deja etape importante şi avem convingerea că se conturează un proiect valoros pentru publicul-ţintă”, spune Cristian Stoenică, Director de Franciză şi membru al Consiliului de Administraţie al METRO Convenience România, compania care operează LaDoiPaşi Extra. Situate în zone urbane dense, magazinele LaDoiPaşi Extra au suprafeţe cuprinse între 60 – 200 mp şi propun o varietate extinsă de produse alimentare şi non-alimentare, cu focus pe soluţii tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.

În Bucureşti, reţeaua LaDoiPaşi Extra a atins 30 de unităţi. „Abordarea strategică este şi de a crea, prin LaDoiPaşi Extra, un liant între clienţii noştri din HoReCa şi segmentul de convenienţă, prin integrarea unor soluţii personalizate food-to-go şi ready meals, care au devenit tot mai atractive pentru consumatorii finali”, adaugă Cristian Stoenică. Metro Convenience România, compania prin care este operat noul brand de magazine, figurează la Re­gistrul Comerţului ca fiind înfiinţată în 2022, iar pentru 2023 a raportat o cifră de afaceri de 28 de milioane de lei, pierderi de 20,2 milioane de lei şi un număr mediu de 133 de angajaţi, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe. Metro România a raportat în 2023 afaceri de peste 10 mld. lei, plus 13% versus anul anterior. METRO e activ pe segmentul cash & carry, unde de­ţine o reţea de 30 de ma­gazine pro­prii. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!