Unilever a intrat în acţionariatul Good People (Frufru şi Urban Monkey) în 2019, când a preluat 75% din acţiuni. Apoi, a cumpărat şi restul de 25%. FOTO: www.facebook.com Cooperativa FRUFRU
♦ Unilever a anunţat recent că vinde, după cinci ani, brandurile româneşti Frufru şi Urban Monkey ♦ Cumpărătorul este Mihai Simiuc, fondatorul lor, cel care în 2019 le ceda gigantului anglo-american ♦ Antreprenorul nu cumpără însă şi fabrica sau reţeaua de magazine pe care tot el le-a dezvoltat ♦ În acest context, unitatea de producţie se închide ♦ Conform celor mai recente date, peste 100 de oameni lucrau pentru firma Good People, cea care administrează activitatea Frufru şi Urban Monkey.
Gigantul anglo-olandez Unilever închide fabrica de hrană sănătoasă din Bucureşti, cea unde se produceau alimentele Frufru şi sucurile presate la rece Urban Monkey. Aceasta este a doua fabrică a grupului care trage obloanele în România în ultimele luni, după ce, recent, Unilever a anunţat că renunţă şi la unitatea de producţie de la Ploieşti, unde se realiza detergentul Dero.
„În ceea ce priveşte fabrica (unitatea de producţie Frufru şi Urban Monkey – n.red.), toate spaţiile vor fi eliberate în acord cu specificul contractelor de închiriere. Procesul a început şi va dura câteva luni, potrivit cadrului legal“, au răspuns oficialii Unilever la solicitarea ZF.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).