♦ Anterior, compania a produs popcorn sub marcă proprie pentru Carrefour România, dar acum vinde produsul ambalat doar în magazine mici, tradiţionale.
Care este legătura dintre un italian şi producerea borşului acru la Iaşi? Cum a ajuns apoi la Chişinău şi a reuşit să cucerească consumatorii români fiind vândut în Lidl România? Cum s-a diversificat producţia de la borş la popcorn şi apoi la ambalaje de hârtie, care se vând în cinematografele din România? În spatele dezvoltării stă viziunea fondatorilor companiei Sandro Ursu din Republica Moldova, Alina Munteanu, Rodica Ursu şi Simion Ursu.
„Am început iniţial cu borşul acru, pe care l-am preluat de la un italian de la Iaşi, primul astfel de producător din România. L-am dus în Republica Moldova (la Chişinău – n. red.), unde ne-am dezvoltat şi apoi ne-am întors să vindem pe piaţa românească, pentru că avem clienţii asemănători care consumă acest produs“, a povestit pentru ZF Alina Munteanu, director comercial al companiei Sadro Ursu.
Compania a fost înfiinţată în 1993, începându-şi iniţial activitatea în vânzarea cu amănuntul a produselor alimentare.
Ulterior, s-a extins către domeniul producţiei de borş şi de popcorn pentru cuptoarele cu microunde, devenind principalul exportator al acestuia din Republica Moldova.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).