16.5 C
București
miercuri, mai 14, 2025

Retail – Odată cu reducerea amprentei de carbon, vom reuşi… – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

De când am aderat la Acordul de la Paris, businessul IKEA a crescut cu 41% şi am redus cu 24% amprenta de carbon, devenind totodată un business mai bun“, a spus managerul pentru ZF.

Acordul din cadrul Convenţiei-cadru a Naţiunilor Unite asupra Schimbărilor Climatice se ocupă cu reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, adaptarea şi finanţarea, începând cu anul 2020.

„Ne-am angajat la acordul de la Paris, ceea ce înseamnă că până în 2050 trebuie să reducem cu 90% amprenta de carbon.

Jesper Brodin, CEO of Ingka Group, cel mai mare francizor IKEA, prezent pe piaţa locală cu trei magazine, spune că unul dintre cele mai importante lucruri în care s-a implicat grupul în ultima perioadă şi ceea ce a ajutat compania să-şi reducă costurile este modul în care priveşte clima. „Investiţiile în energia regenerabilă nu au fost bune doar din punctul de vedere al impactului asupra mediului înconjurător, ci şi pentru business, având în vedere că am reuşit să reducem costurile. De când am aderat la Acordul de la Paris, businessul IKEA a crescut cu 41% şi am redus cu 24% amprenta de carbon, devenind totodată un business mai bun“, a spus managerul pentru ZF. Acordul din cadrul Convenţiei-cadru a Naţiunilor Unite asupra Schimbărilor Climatice se ocupă cu reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, adaptarea şi finanţarea, începând cu anul 2020. De exemplu, una dintre soluţiile găsite de IKEA în Franţa a fost să transporte mobila pe Sena pentru a evita traficul. „Ne-am angajat la acordul de la Paris, ceea ce înseamnă că până în 2050 trebuie să reducem cu 90% amprenta de carbon. Noi ne-am concentrat eforturile pentru 2030, care înseamnă practic jumătatea drumului, şi o să reducem cu 50% amprenta de carbon. Acum suntem la 24%, ceea ce este un rezultat bun şi chiar dacă sunt dificultăţi sunt optimist că odată cu reducerea amprentei de carbon vom reuşi să reducem şi costurile“, a punctat Jesper Brodin în cadrul interviului ZF. Având operaţiuni de retail în 31 de pieţe, grupul Ingka, condus de Brodin, reprezintă cel mai mare retailer IKEA, generând aproximativ 90% din totalul vânzărilor grpului, conform celor mai recente date. Totodată, este un partener strategic în ceea ce priveşte dezvoltarea şi ino­varea afacerii IKEA şi contribuie la definirea strate­giilor comune. Grupul Ingka deţine şi operează canalele de vânzare IKEA în baza unor acorduri de franciză cu Inter IKEA Systems B.V. Acesta are trei domenii de afaceri: IKEA Retail, Investiţii Ingka şi Centre Ingka. Ingka avea la finalul anului financiar 2023 circa 537 de magazine şi alte formate în 31 de pieţe, conform celor mai recente date de pe site-ul companiei. Veniturile s-au situat la 44,3 miliarde de euro în anul financiar 2023, conform raportului grupului. IKEA România a raportat pentru anul fiscal 2023 (1 septembrie 2022 – 31 august 2023) o creştere a vânzărilor de 14,1% comparativ cu anul precedent, înregistrând afaceri de peste 1,2 miliarde de lei (circa 244 mil. euro), la mai mult de 22 de milioane de produse vândute în toate unităţile.    

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!