27.6 C
București
luni, aprilie 15, 2024

Retail – Penny, primul retailer din România care anunţă rezultatele din 2022: Am reuşit să creştem cifra de afaceri cu 33% faţă de 2021, un nivel record – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Penny România, retailer cu profil discount deţinut de grupul german Rewe, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 7,2 miliarde de lei, în creştere cu 33% raportat la 2021.

„Anul 2022 a fost special, dar am reuşit să creştem cifra de afaceri cu 33% faţă de 2021, un nivel record.

Cea mai mare parte a creşterii retailerului cu profil discount vine însă din majorarea numărului de clienţi cu 12,3%, a completat Gross.

Penny România, retailer cu profil discount deţinut de grupul german Rewe, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 7,2 miliarde de lei, în creştere cu 33% raportat la 2021. Avansul vine ca urmare a extinderii reţelei de magazine, a creşterii numărului de clienţi, dar şi a inflaţiei, potrivit lui Daniel Gross, CEO al companiei.

„Anul 2022 a fost special, dar am reuşit să creştem cifra de afaceri cu 33% faţă de 2021, un nivel record. Inflaţia a fost 16% în sortimentul nostru, în linie cu inflaţia naţională. Creşterea preţurilor nu s-a reflectat în coşul de cumpărături (mai puţine bunuri – n. red.), ci în valoarea bonului mediu, care a crescut doar cu 10%. Clienţii s-au îndreptat spre produse cu preţ mai mic şi gramaj mai mic“, a spus Daniel Gross, CEO al Penny România, în cadrul unei conferinţe de presă.

Cea mai mare parte a creşterii retailerului cu profil discount vine însă din majorarea numărului de clienţi cu 12,3%, a completat Gross. Avansul de două cifre al numărului de clienţi este unul istoric, iar trendul se menţine şi în prezent, a mai spus el.

Această evoluţie vine în contextul în care românii au căutat anul trecut preţuri mai mici, iar discounterii mizează în general în politica lor tocmai pe acest aspect.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!